تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر انقلاب: روح معنویت و دلدادگی به ارتباط با ذات مقدس احدیت در مردم ما نهادینه است

رهبریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه مبارک رمضان فرصتی برای ارتباط هرچه بیشتر با خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) است. در این ماه درهای رحمت و مغفرت خداوند متعال به روی همه مؤمنین گشوده است. حضرت محمد(ص) درباره ماه رمضان فرموده‌اند: این ماه به شما اقبال کرده و روزها و شب‌های آن بهترین روزها و شب‌هاست. حتی نفس کشیدن انسان در این ماه عبادت است.

در ادامه بخشی از سخنان حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای در خصوص عشق انسان‌ها به خداوند متعال و وجود روح ارتباط با معنویت در درون انسان را می‌خوانید.

رهبرانقلاب:

روح معنویت و دلدادگی به ارتباط با ذات مقدس احدیت در مردم ما نهادینه است، عمیق است، ریشه‌دار است. بعضی ممکن است دچار اشتباهاتی بشوند، در زندگی فردی خودشان خطاهایی بکنند، اما ماه رمضان این فرصت را به آن‌ها می‌دهد که به سوی خدای متعال برگردند، توجه کنند، متذکر شوند و انابه کنند. در همه‌ی انسان‌ها این روح ارتباط با معنویت هست؛ با زبان شاعرانه این را بیان میکنند:

خاک دل آن روز که میبیختند
شبنمی از عشق در او ریختند

این عشق، عشق مادی نیست، عشق هوس‌آلود نیست؛ این، عشق به خداست؛ این، عشق به ذات احدیت است؛ این، عشق به اصل وجود است که در همه‌ی انسان‌ها هست، نهادینه است؛ «فطرت الله الّتی فطر النّاس علیها». ۸۹/۶/۱۹

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر انقلاب: روح معنویت و دلدادگی به ارتباط با ذات مقدس احدیت در مردم ما نهادینه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..