تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرایند گرفتن رمز یکبار مصرف از بانک‌‌ها چگونه است؟ +فیلم

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از چگونگی فرایند گرفتن رمز یکبار مصرف از بانک‌ها گفت.

فرایند گرفتن رمز یکبار مصرف از بانک‌‌ها چگونه است؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، از اول خردادماه، رمز دوم اینترنتی کارت‌های بانکی از کار خواهند افتاد و استفاده از درگاه‌های پرداخت اینترنتی صرفا با رمز یک‌بارمصرف یا به‌اصطلاح رمز پویا امکان‌پذیر خواهد بود.

فعال‌سازی رمز دوم پویا بسیار ساده و سریع است و این اقدامی سازنده در جهت ارتقا امنیتی خریدهای اینترنتی محسوب می‌شود. البته کاربران باید توجه داشته باشند که مراحل فعال‌سازی رمز یک‌بارمصرف را صرفا مطابق با سایت رسمی بانک‌ها و یا رسانه‌های معتبر دنبال کنند.

ناصر حکیمی معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در گفتگو با خبر ساعت 21 رسانه ملی از چگونگی فرایند دریافت رمز یکبار مصرف برای کارت‌های بانکی گفت.

در ادامه فیلمی از توضیحات معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید:

توضیحات مهم در مورد رمز‌های یک بار مصرف بانکی/هزینه‌ای برای رمز‌های دوم پویا اخذ نمی شود

رمز یکبار مصرف برای پرداخت قبوض لازم نیست/ اول خرداد زمان آمادگی بانک ها برای اجرای رمز دوم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرایند گرفتن رمز یکبار مصرف از بانک‌‌ها چگونه است؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..