تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده افزایش امنیت صرافی دیجیتال Binance پس از هک ۴۰ میلیون دلاری

صرافی دیجیتال بایننس (Binance) پس از دزدیده‌شدن ۴۰ میلیون دلار در تبادلات بیت‌کوین، وعده داد امنیتش را به‌طورچشمگیری افزایش می‌دهد.  

شرکت بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز‌های دیجیتال براساس حجم تبادلات، اعلام کرد معیارهای امنیتی و روش‌ها و طرزکارش را به‌طوردرخورتوجهی بازسازی خواهد کرد. چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل این صرافی، به‌طورمشخص در پستی وبلاگی نوشت:

بایننس تغییرات درخورتوجهی در 2FA و API و نواحی خروجی اعتبارسنجی که در این حادثه هکرها از آن‌ها سوءاستفاده کردند، اعمال خواهد کرد.

در اوایل هفته پس از آشکارشدن هک، ژائو در برنامه‌ای زنده گفت هکرها «بسیار صبور» بوده‌اند و علاوه‌بر هدف قرار‌دادن کاربران معتبر بایننس، این حمله در مسیرهای ورودی و خروجی انجام شده است.

این حمله احتمالا از نوع فیشینگ (Phishing) و زمینه‌ای است که ژائو متعهد شده روی «راه‌های خلاقانه‌تری» برای مبارزه با تهدیدهای آن درکنار بهبود KYC (توانایی شناخت مشتری) و تحلیل بهتر رفتار خطرناک و رفتار کاربر عادی کار کند.

ژائو می‌نویسد:

ما برای کمک به بهبود امنیت و همچنین ردیابی هکرها مشغول کار با تعداد بسیار زیادی از تیم‌های کارشناسی پیش‌گام در صنعت امنیت هستیم. دیگر صرافی‌ها نیز به بهترین شکل ممکن برای ردیابی و مهار دارایی‌های ربوده‌شده با ما همکاری می‌کنند.

تمرکز واقعی باید روی آینده باشد. درهمین‌زمینه، بایننس اعلام کرده به‌زودی از کلیدهای تأیید هویت دومرحله‌ای مبتنی‌بر سخت‌افزار برای ورود به سایتش پشتیبانی خواهد؛ اقدامی که باید خیلی زودتر انجام می‌شد. شاید برای پوشاندن این موضوع، ژائو گفته است بایننس هزار عدد یوبی‌کییز (YubiKeys) را پس از اضافه‌شدن این ویژگی به کاربرانش خواهد داد. این حربه‌ی خوبی است؛ اما با وجود کد تخفیفی که بایننس به‌منظور استفاده‌ی مستقیم در سایت دراختیار شما قرار می‌دهد، احتمالا کارشناسان امنیتی حساس‌تر به کاربران توصیه خواهند کرد که کلید شخصی خود را بخرند تا از دست‌کاری‌نشدنش مطمئن باشند.

مقاله‌های مرتبط:

آخرین خبر مهم این است که بایننس سپرده‌گذاری‌ها و بازپرداخت‌هایی‌ را از سر خواهد گرفت که به‌دلیل حمله متوقف شده بودند. هنوز درباره‌ی زمان قطعی این اقدام نمی‌توان اظهارنظر کرد؛ اما ژائو زمان‌بندی را «اوایل هفته‌ی آینده» اعلام کرده است.

reorg، بلاک‌چین بیت‌کوین پیشنهادشده، واکنش‌های تمسخرآمیزی در بسیاری از فضاهای بلاک‌چین به‌دنبال داشته است که ژائو درباره‌اش ابراز تأسف کرده است.

او جسورانه نوشته است:

این دیدگاه من است که ارتباطات شفاف و ثابت ما موضوعی است که ما را از روش قدیمی انجام کارها متمایز می‌کند؛ به‌‌ویژه در زمان‌های دشوار.

وی افزوده است قصد ندارد فعالیت‌هایش را در توییتر، یعنی جایی‌که نزدیک ۳۵۰ هزار دنبال‌کننده دارد، کم کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده افزایش امنیت صرافی دیجیتال Binance پس از هک ۴۰ میلیون دلاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..