تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




#سند ۲۰۳۰/ آقای فرماندار ضعف ما عدم برگزاری کنسرت نیست!

آقای برادر شهید، ولایت مداریت توی ذوق میزند!/آقای فرماندار ضعف ما عدم برگزاری کنسرت نیستبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد عامر فرماندار ماسال صبح روز پنجشنبه (۱۹ اردیبهشت) در جلسه حقوق کودک شهرستان ماسال با اشاره به مفاد کنوانسیون بین‌المللی حقوق کودک گفت: «در این ۱۷ یا ۱۸ ماهی که در این شهرستان هستم کنسرتی در این شهرستان برگزار نشده است و من این را یک ضعف برای شهرستان می‌دانم».

او با بیان اینکه اگر مشکلات قانونی بر سر راه برگزاری کنسرت وجود دارد به من بگویید تا من ورود کنم، تاکید کرده است باید این حوزه تقویت شود، باید فضا را برای مردم شاد کنیم. این در چهارچوب قانون اساسی حق مسلم مردم است و باید انجام بگیرد.

این اظهار نظر فرماندار در شرایطی که کودکان این شهرستان با مشکلات بزرگ‌تری دست و پنجه نرم می‌کنند واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت. آنها با دو هشتگ #فرماندار_ماسال و #سند ۲۰۳۰ در ماسال نسبت به این اظهار نظر جنجالی واکنش نشان دادند. در ادامه می‌توانید نمونه‌ای از این واکنش‌ها را ببینید.

.

.

.

.

آقای برادر شهید، ولایت مداریت توی ذوق میزند!/آقای فرماندار ضعف ما عدم برگزاری کنسرت نیست

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آقای برادر شهید، ولایت مداریت توی ذوق میزند!/آقای فرماندار ضعف ما عدم برگزاری کنسرت نیست

.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «#سند ۲۰۳۰/ آقای فرماندار ضعف ما عدم برگزاری کنسرت نیست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..