تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جسد کوهنورد گمشده در شمیرانات پیدا شد

۸۶۱۹۷۵

۵۶ 

رئیس کلانتری 162 فشم گفت: جسد پیرمرد کوهنوردی که هفته گذشته اعلام مفقودی شده بود، عصر پنجشنبه گذشته توسط کوهنوردان محلی پیدا شد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس کلانتری 162 فشم گفت: جسد پیرمرد کوهنوردی که هفته گذشته اعلام مفقودی شده بود، عصر پنجشنبه گذشته توسط کوهنوردان محلی پیدا شد.

سرهنگ حسنعلی ابن علی تشریح کرد: این جنازه در ارتفاعات شکرآب منطقه آهار از توابع بخش رودبار قصران یافت شد.

این مقام مسئول اذعان داشت: پس از اعلام محلیان به دستور مراجع قضائی جسد به خانواده وی تحویل داده شد.
به گفته وی جنازه کوهنورد گمشده سالم و مورد حمله حیوانات قرار نگرفته بود.

یش از این رئیس جمعیت هلال احمر شمیرانات اعلام کرده بود خانواده ای روز جمعه 13 اردیبهشت ماه به آنها مراجعه و اظهار داشتند کوهنورد مذکور دو روز قبل یعنی صبح چهارشنبه منزل را به مقصد ارتفاعات توچال ترک و همچنان از وی بی خبرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جسد کوهنورد گمشده در شمیرانات پیدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..