تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشدید نظارت‌های بهداشتی – تعزیراتی در ماه مبارک رمضان

تشدید نظارت‌های بهداشتی – تعزیراتی در ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی اکبر رمضانی فرماندار طرقبه شاندیز   گفت:   برای پیشگیری از برخی تخلفات احتمالی از سوی دستگاه‌ها و نهاد‌های نظارتی در حوزه موضوعات تعزیراتی اعم از قیمت ها، کم فروشی و همچنین شاخص‌های مهم در بخش‌های بهداشتی برای ایام ماه مبارک رمضان به صورت مستمر بازار و واحد‌های عرضه کننده نظارت خواهند شد.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم جهت ارائه خدمات یک واحد رستورانی در طرقبه و یک واحد در شاندیز برای رعایت حال مسافرین  صورت پذیرفته است که با هماهنگی صنف مربوطه اجرایی خواهد شد.

فرماندار طرقبه شاندیز گفت : جلسه‌ای جهت تبیین مسائل بهداشتی مساجد و مکان‌های مذهبی اعم از روحانیان مستقر و طرح هجرت، هیئت امناء اماکن مذهبی و مساجد در دستور کار قرارداده شده تا از این طریق نسبت به تعمیق توصیه‌های بهداشتی اقدام صورت پذیرد.

انتهای پیام//ف.غ

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در طرقبه شاندیز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشدید نظارت‌های بهداشتی – تعزیراتی در ماه مبارک رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..