تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث راه آهن سبزوار سرعت بیشتری گرفت

احداث راه آهن سبزوار سرعت بیشتری گرفتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح احداث راه آهن سراسری سبزوار در سال‌های گذشته به عللی متوقف مانده بود.

 وی ادامه داد: هم اکنون روند احداث پروژه راه آهن سبزوار سرعت بیشتری گرفته و ده میلیارد تومان اعتبار به این پروژه ابلاغ و اختصاص یافته است.

 نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مناقصه پروژه ایستگاه راه آهن سبزوار برگزار شده و ۴۲ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

سبحانی فر افزود: مسیر احداث طول راه آهن سبزوار چند برابر سرعت گرفته است.

وی ادامه داد: مشکل معارض کیلومتر صفر تا ۶ پروژه برطرف شده و عملیات زیرسازی مابقی مسیر انجام و رو به اتمام است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوبانده شدن محور سبزوار - سلطان آباد از دیگر مطالبات و درخواست‌های مردم شهرستان‌های سبزوار و جوین است گفت: مناقصه این پروژه برگزار و پیمانکار مشخص شده و عملیات اجرایی دو بانده شدن چندی پیش با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

انتهای پیام //ف . ک

اختصاص ده میلیارد تومان اعتبار برای پروزه راه آهن سبزوار 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث راه آهن سبزوار سرعت بیشتری گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..