تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید تعرفه ناظران ساختمانی کاهش یابد

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی:

باید تعرفه ناظران ساختمان کاهش یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی امروز گفت: تعرفه بازرسان نظام مهندسی چند برابر هزینه صدور پروانه ساختمانی است، از این رو برای کاهش قیمت تمام شده ملک باید نسبت به کاهش تعرفه ناظران ساختمانی اقدام کرد.

وی ادامه داد: در برخی از مناطق شاهد هستیم که حقوق و تعرفه بازرسان نظام مهندسی ۱۰ تا ۲۰ برابر هزینه صدور پروانه ساختمانی است؛ طبق چه قانونی نرخ ناظران ساختمان به این میزان افزایش یافته است؟

عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس گفت: یکی از راه کار‌ها برای تعدیل بازار مسکن، استفاده از ظرفیت نوسازی بافت فرسوده است؛ البته دولت طرح بازآفرینی شهری را در این راستا عملیاتی کرد، اما موفق نبود.


مقصودی افزود: به نظر من برای احیای بافت فرسوده باید کنسرسیومی متشکل از وزارت راه و شهرسازی، شهرداری ها، وزارت کشور، بنیاد مسکن و سازمان‌هایی مانند میراث فرهنگی تشکیل شود تا اعضای این تشکل به صورت جداگانه و در قالب این کنسرسیوم مشوق‌های لازم را برای نوسازی این مناطق صادر کنند.


وی تصریح کرد: قیمت کنونی ملک در بازار کاملا حباب بوده و بدون هیچ علت عقلانی و کارشناسی قیمت‌ها در حال افزایش است.

انتهای پیام//ف.ش

قیمت ملک بدون هیچ علت عقلانی در حال افزایش است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید تعرفه ناظران ساختمانی کاهش یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..