تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی پرگل بانوان فوتبالیست کردستانی مقابل نماینده تهران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه در سراسر کشور پیگیری شد.

در این هفته از مسابقات تیم راهیاب ملل مریوان در ورزشگاه محمود رهنمای شهرستان شهریار تهران میهمان تیم آذرخش تهران بود.

شاگردان رحمتی در این بازی توانستند چهار بار دروازه حریف خود را باز کنند و در پایان با نتیجه چهاربر صفر پیروز میدان شوند.

در این دیدار که در شرایط جوی نامناسب برگزار شد فاطمه قاسمی سه بار و زهرا حاتم نژاد نیز یکبارموفق شدند دروازه حریف را باز کنند.

راه یاب ملل مریوان در بازی رفت نیزموفق شده بود این تیم را با نتیجه ده بر صفر شکست دهد.

درحال حاضر راه یاب ملل مریوان با این پیروزی و کسب ۲۹ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر بانوان کشور قرار دارد و بانوان شهرداری بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به ترتیب در جایگاه‌های اول تاسوم جدول رده بندی جای دارند.

انتهای پیام/ع

راه یاب ملل مریوان در جایگاه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر بانوان کشور قرار دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی پرگل بانوان فوتبالیست کردستانی مقابل نماینده تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..