تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام گذاری خیابان‌های سطح شهر سنندج با نرم افزار GIS

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نام گذاری معابر و خیابان‌های سطح شهر با استفاده از نرم افزار GIS (سیستم اطلاعات جغرافیایی) خبر داد.

شرمین شریفی افزود: دسترسی سریع و طبقه بندی اطلاعات مربوط به هر نقطه از سطح شهر در راستای تسهیل نام گذاری و اطلاعات معابر، میادین، کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر و نواحی منفصل شهری از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

وی گفت: نام گذاری معابر و خیابان‌ها به منظور سهولت در دسترسی شهروندان و رعایت حقوق آنان با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود : سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS یک سیستم گسترده کامپیوتری برای مدیریت تجزیه و تحلیل اطلاعات مکانی بوده که قابلیت جمع آوری، ذخیره، تجزیه و تحلیل و نمایش اطلاعات جغرافیایی (مکانی) را دارد.

شریفی بیان کرد: دسترسی سریع و طبقه بندی اطلاعات مربوط به هر نقطه از سطح شهر در راستای تسهیل نام گذاری و اطلاعات معابر، میادین، کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر و نواحی منفصل شهری از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

شریفی از اجرای طرح نام گذاری معابر و خیابان‌های سطح شهر با استفاده از نرم افزار GIS سیستم اطلاعات جغرافیایی خبر داد و گفت: منطقه بندی سطح شهر در راستای بهبود اوضاع هر قسمت از شهر از لحاظ تجهیزات، فضا‌های سبز، نقاط ترافیکی و مناطق مهم گردشگری، تاریخی و تفرجگاه‌ها و همچنین هماهنگ نمودن و یکسان سازی تابلو‌های محلات و معابر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندجابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با اتمام این پروژه اطلاعات جغرافیایی سطح شهر در دسترس تمامی ادارات و ارگان‌ها قرار داده خواهد شد و تابلو‌های نیز در کلیه معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ع

نام گذاری خیابان‌های سطح شهر سنندج با GIS



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام گذاری خیابان‌های سطح شهر سنندج با نرم افزار GIS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..