تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک یک میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریالی خیرین میاندوآب برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

ساعت: 09:35 منتشر شده در مورخ: 1398/02/21 شناسه خبر: 1484654

خیران میاندوآبی بیش از یک میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان اهدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام مختار اصلانی شب گذشته در مراسم جشن گلریزان حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد که با حضور جمعی از مسئولان و خیرین میاندوآبی برگزار شد، گفت: آزادسازی یک زندانی غیرعمد از اقدامات نیک و پسندیده ای است که رضایت پروردگار را در پی دارد.

وی، اظهار کرد: در جشن گلریزان سال گذشته حدود ۷۰۰ میلیون ریال به آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد در میاندوآب کمک شد.

وی، افزود: سال گذشته ۳۲ نفر زندانی از زندان میاندوآب آزاد شدند که برای آزاد آنان ۱۶ میلیارد ریال نیاز بود که ۱۰ میلیارد ریال آن با تلاش مددکاران اداره زندان این شهرستان و با کسب رضایت از شاکیان بخشیده شد و مابقی نیز از سوی ستاد دیه پرداخت شد.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب ، گفت: ۸۱ نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان میاندوآب حضور دارند که نیازمند یاری خیرین برای آزادی هستند.

همچنین حمزه علی خانی بروجنی مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی نیز  در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: زندانی شدن یکی فرد تبعات زیادی برای اجتماع و خانواده‌های آنها دارد که زندانیان جرائم غیر عمد نیز از آن مستثنی نبوده و نیستند و امیدواریم با فراهم شدن شرایط آزادی، از مشکلات بعدی در این زمینه جلوگیری شود.

سخنران دیگر این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده ، امام جمعه میاندوآب بود که خواستار حمایت همگانی از زندانیان جرائم غیرعمد شد.

وی اطلاع رسانی از وضعیت زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده های آنها به جامعه را ضروری دانسته و افزود:  نقش رسانه ها در این بین انکارناپذیر است و رسانه ها و اصحاب مطبوعات میتوانند در اطلاع رسانی بیشتر به مردم جهت استقبال هرچه بیشتر از این برنامه تاثیرگذار باشند.

شهبازی سرپرست اداره زندان میاندوآب نیز در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگاران گفت: نیکوکاران و خیران در جشن گلریزان امسال نیز، یک میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان اهدا کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک یک میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریالی خیرین میاندوآب برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..