تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی

نتایج هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با انجام ۶ بازی پیگیری شد، در پر گل‌ترین بازی هفته، شهدای چلیچه در ضربات پنالتی در مجموع با نتیجه ۷ بر ۵ از سد شهرداری بندر عباس گذشت.

شاهین خزر رودسر نیز که در پایان وقت‌های اضافی بازی به تساوی (۳-۳) مقابل شهرداری سمنان رضایت داده بود، در نهایت با نتیجه ۶ بر ۳ در ضربات پنالتی از سد سمنانی‌ها گذشتند. موج سواران نوشهر هم با نتیجه ۵ بر ۴ ایفای اردکان را مغلوب کرد.

گلساپوش مقاومت یزد از مدافع عنوان قهرمانی، پارس جنوبی جم با نتیجه نزدیک ۲ بر یک شکست خورد. دریانوردان بوشهر هم در وقت‌های اضافی بازی با همین نتیجه از سد ملوان بندرگز گذشت.

شهید جهان نژادیان آبادان بالاخره اولین پیروزی خود را دشت کرد و مقابل حریف شمالی خود یعنی شهریار ساری با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید.

تا به اینجای رقابت‌ها، دریانوردان بوشهر با کسب ۱۴ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قرار گرفته است. تیم‌های ایفای اردکان و مقاومت گلساپوش یزد به ترتیب با کسب ۱۲ و ۹ امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

فوتبال ساحلی ایران در جایگاه اول آسیا و دوم جهان

نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

انتهای پیام/

نتایج لیگ برتر فوتبال ساحلی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..