تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باهنر: انتخابات نباید بهانه‌ای برای نارضایتی شود

۸۶۱۹۱۵

۳۰۵ 

محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، با اشاره به وجود زمینه‌های نارضایتی در جامعه، استفاده از این زمینه‌ها برای رأی‌آوری در انتخابات مجلس را امری مذموم برشمرد.

جماران: محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، با اشاره به وجود زمینه‌های نارضایتی در جامعه، استفاده از این زمینه‌ها برای رأی‌آوری در انتخابات مجلس را امری مذموم برشمرد.

وی در ضیافت افطار تشکل متبوعش که در مجتمع آدینه تهران برگزار شد، با بیان اینکه امروز زمینه نارضایتی در جامعه زیاد است و فضای مجازی هم به این مقوله دامن می‌زند،از احتمال نامزدی 15 هزار نفر برای تصاحب 290 کرسی مجلس خبر داد و گفت: بسیاری از این عزیزان احساس تکلیف کردند تا به هر قیمتی به مجلس ورود کنند، نکته نگران کننده‌تر این است که عده‌ای از این نامزدها بخواهند در بوق نارضایتی مردم بدمند و آنها را افزایش دهند و بر موج سوار شوند تا بتوانند رأیی را کسب کنند.

وی اضافه کرد: برخی می‌خواهند قوه قضائیه، نظامیان، غیر نظامیان و همه را آماج حملات خود قرار دهند تا بتوانند به مجلس ورود کنند.

باهنر از صداوسیما خواست به میدان بیاید تا انتخابات به یک عرصه ایجاد شور و نشاط در جامعه تبدیل شود و افزود: نباید انتخابات بهانه‌ای برای دمیدن در بوق نارضایتی شود. ملت ما در 40 سال گذشته عادت کردند که مقاومت کنند. ما امید داریم که این بار هم مقاومت در برابر استکبار آنها را خسته کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باهنر: انتخابات نباید بهانه‌ای برای نارضایتی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..