تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سند ۲۰۳۰ هویت دانش آموزان را هدف قرار داده/ لغو ابلاغ ۲ نفر به دلیل رفتار‌های اخیر در مدارس

من مدافع ۸۰۰ هزار معلم کشور هستمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمد بطحایی با بیان اینکه اگر جامعه فرهنگی ما در مقابل نسخه‌های پیچیده شده مقاومت می‌کنند، برای حفظ نشانه‌های هویتی ماست، گفت: امروز بیش از ۶۰۰ هزار کلاس درس در قالب یکصد و ۱۰ هزار مدرسه در کشور داریم که معلمان این کلاس‌ها بر اساس نظرسنجی‌ها همچنان از بالاترین سرمایه‌های اجتماعی برخوردارند و جزء متعهدترین و خادم‌ترین اقشار جامعه هستند و تاکنون ۲ نفر را بدلیل رفتارهای اخیر در مدارس لغو ابلاغ کرده ام و وظیفه دارم از جامعه دفاع کنیم.

بطحایی بیان داشت: عملکرد آموزش و پرورش در کشور قابل شمارش نبوده و باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم زیرا عادت کرده ایم داشته‌هایمان را کمتر از نداشته هایمان ببینیم.

وزیر آموزش‌ و پرورش افزود: باوجود همه دشمنی‌ها پس از انقلاب، امروز در منطقه و در بسیاری از زمینه‌ها حرف برای گفتن داریم.

بطحائی ابراز کرد: متأسفانه نسخه‌هایی از فرهنگ غرب تزریق می‌شود و اگر با این نسخه مقابله می‌شود برای حفظ هویت اسلامی است.

وی ادامه داد: سند ۲۰۳۰ و اینگونه سندها هویت دانش آموزان را هدف قرار داده است و اگر این هویت از بین برود دشمن به راحتی وارد کشور می‌شود.

وی بیان کرد: بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دانش آموز امسال در طرح حفظ جزء سی قرآن کریم شرکت کردند و این استقبال نشانه‌ای از سرمایه‌های ما در آموزش‌وپرورش است.

بطحایی با تأکید بر اینکه وظیفه من به‌عنوان وزیر آموزش‌وپرورش دفاع از ۸۰۰ هزار معلم کشور است، گفت: دانش‌آموزانی که نمرات ۲۰ بیشتری بگیرند تشویق می‌کنیم در حالی که هویت و ماهیت فرزندان ما در حال خطر است، بنابراین باید به فرزندانمان یاد دهیم از هویت خود مراقبت کنند.

انتهای پیام/م

سخنان بطحایی در خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سند ۲۰۳۰ هویت دانش آموزان را هدف قرار داده/ لغو ابلاغ ۲ نفر به دلیل رفتار‌های اخیر در مدارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..