تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با گاف‌های عجیب فیلم و سریال‌های جهان آشنا شوید + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل هشتم سریال محبوب «بازی تاج و تخت» در قسمت چهارم، یک گاف عجیب داشت که سوژه رسانه‌ها شد. کمپانی سازنده این سریال (HBO) نیز با این موضوع به شوخی با خود در فضای مجازی پرداخت. ماجرا از این قرار بود که در یکی از صحنه‌ها، فنجان قهوه یکی از عوامل پشت صحنه با تبلیغ یک برند معروف، روی میز به جا مانده بود که در هنگام فیلمبرداری متوجه آن نشده بودند.

طی چند روز گذشته ویدئویی از این سریال منتشر شد که روند داستانی و مرگ قهرمانان این سریال را هم برای مخاطبان لو داد!

حال به بهانه این سوتی سینمایی، به بررسی گاف‌های عجیب فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی می پردازیم:

میوه‌ها در «دزدان دریایی کارائیب»

این فیلم داستان دزدان دریایی کارائیب در قرن ۱۷ است. منطقی به نظر می‌رسد که شخصیت‌های دزدان دریایی کارائیب مقدار زیادی ویتامین در دسترس خود داشته باشند، اما در این فیلم میوه‌هایی مثل سیب و موز‌هایی دیده شد که تا سال ۱۸۰۰ وجود نداشتند.


با گاف‌های عجیب فیلم و سریال‌های جهان اشنا شوید

جامه‌های مردانه در فیلم «شجاع دل»

فیلم شجاع دل روایتگر داستانی از قرن سیزدهم پس از میلاد است؛ اما مل گیبسون بازیگر نقش اصلی، در این فیلم از لباس‌هایی استفاده می‌کند که تا قبل از قرن ۱۷ بر تن هیچ سربازی دیده نشده بود.

با گاف‌های عجیب فیلم و سریال‌های جهان اشنا شوید
ساعت مچی در فیلم «افتخار»

این فیلم سینمایی که در دهه هشتاد میلادی منتشر شد، مضمونی از سال ۱۸۰۰ میلادی را روایت می کرد؛ اما در صحنه‌ای از این فیلم فردی یک ساعت مچی به دست دارد؛ در حالی که ساعت مچی برای اولین بار حدود شصت سال بعد ساخته شده بود.

با گاف‌های عجیب فیلم و سریال‌های جهان اشنا شوید

پوستر عجیب در فیلم «رستگاری در شاوشنگ»

در فیلم رستگاری در شاوشنگ شخصیت اصلی این فیلم برای پوشاندن تونلی که به منظور فرار از زندان کنده بود، از پوستر یک فیلم استفاده کرد. اما نکته عجیب اینجاست طبق گفته مورگان فریمن فرار این شخصیت در سال ۱۹۶۶ اتفاق می‌افتد، اما پوستر فیلمی که برای تونل فرار استفاده شده بود، در واقع یک سال بعد منتشر شد!

با گاف‌های عجیب فیلم و سریال‌های جهان اشنا شوید

صندلی الکتریکی در فیلم «مسیر سبز»

اتفاقاتی که در فیلم سینمایی مسیر سبز روایت می‌شد، مربوط به سال ۱۹۳۵ میلادی بود. در آن شاهد صندلی الکتریکی بودیم که با آن زندانی‌ها را اعدام می‌کردند؛ اما در منطقه لوئیزیانا تا سال ۱۹۴۰ از صندلی الکتریکی برای اعدام استفاده نمی‌شد و به جای آن از دار برای اعدام استفاده می‌کردند.


با گاف‌های عجیب فیلم و سریال‌های جهان اشنا شوید

لیگ بین المللی فوتبال در سریال «مردان دیوانه»

داستان این سریال مربوط به یک بنگاه تبلیغاتی به نام استرلینگ کوپر در دهه ۱۹۶۰ میلادی است. در قسمتی از این سریال یکی از شخصیت‌های اصلی به نام دان دریپر لیگ بین‌المللی فوتبال را تماشا می‌کند؛ اما تا سال ۱۹۷۰ هیچ برنامه فوتبالی به این شکل پخش نمی‌شد.

با گاف‌های عجیب فیلم و سریال‌های جهان اشنا شوید

نقشه‌های نادرست در فیلم «ایندیانا جونز»

در فیلمی از این مجموعه سینمایی به نام «مهاجمان صندوق گم شده» که داستان آن در فضای سال ۱۹۳۶ میلادی می گذرد، یک هواپیما بر اساس یک نقشه در حال پرواز است که در آن نقشه نام کشور‌های اردن و تایلند دیده می‌شود. اما مشکل اینجاست تا سال ۱۹۳۹ کشور تایلند با نام «سیام» و کشور اردن نیز تا سال ۱۹۴۹ با نام ترجوردان به معنای اردن شرقی شناخته می‌شد.

با گاف‌های عجیب فیلم و سریال‌های جهان اشنا شوید

وجود کمربند در فیلم سینمایی «نابخشوده»

فیلم کلینت ایستوود که جایزه اسکار بهترین فیلم را از آن خود کرده بود، روایتی از سال ۱۸۰۰ میلادی است که تفنگداران این فیلم اسلحه‌های خود را از بند کمر شلوار خود آویزان کرده بودند. این در حالی است که تا آغاز سال ۱۹۲۰ کمربندی اختراع نشده بود و تا آغاز قرن بیستم نیز استفاده از آن متداول نبود.

با گاف‌های عجیب فیلم و سریال‌های جهان اشنا شوید

تلسکوپ‌ها در فیلم «رابین هود: پادشاه دزدان»

در این فیلم در یکی از سکانس‌ها مورگان فریمن که نقش یک مسلمان به نام عظیم را دارد، از یک تلسکوپ برای دیدن نقاط دور استفاده می کند. با وجود اینکه تمدن اسلامی مرکز تکنولوژی و اختراعات در آن زمان (قرن ۱۵ میلادی) محسوب می‌شد، اما تا ۱۶۰۰ چنین وسیله‌ای اختراع نشده بود.


با گاف‌های عجیب فیلم و سریال‌های جهان اشنا شوید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با گاف‌های عجیب فیلم و سریال‌های جهان آشنا شوید + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..