تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باواریایی ها به دنبال تثبیت جام / جدال ایتالیایی ها برای کسب سهمیه اروپا

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی این روز‌ها به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده است و بیشتر آن‌ها تا دو هفته آینده به پایان می‌رشد تا پرونده رقابت‌های این فصل بسته شود.  

سری آ ایتالیا / هفته ۳۶ 

رقابت‌های هفته سی و ششم رقابت‌های سری آ یتالیا با برگزاری ۳ دیدار آغاز می‌شود. تیم فوتبال یوونتوس پیش از این عنوان قهرمانی اش در این رقابت‌ها را قطعی کرده بود و این روز‌ها دیگر تیم‌های ایتالیایی برای عنوان بهتر و کسب سهمیه در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا تلاش می‌کنند.  

نخستین دیدار این هفته میان تیم‌های فوتبال آتلانتا و  جنوا از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود. آتلانتایی‌ها این روز‌ها ۶۲ امتیاز تیم چهارم جدول هستند و  در این دو هفته پایانی برای رسیدن به رتبه سوم تلاش می‌کنند. آن‌ها شانس آن را دارند تا با برد در این بازی سهمیه شان را برای رقابت‌های سال آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی کنند.  جنوا این روز‌ها تیم شانزدهم جدول رده بندی است و بازی‌های آینده به غیر از جایگاه اهمیت چندانی ندارد.  

کالیاری و لاتزیو هم دیگر بازی این هفته را از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌کنند. لاتزیو برای کسب سهمیه اروپا تلاش می‌کند و کالیاری هم تلاش می‌کند تا جایگاهش را در جدول رده بندی ارتقا دهد.  

آخرین دیدار روز نخست این فهته هم از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه میان تیم‌های فیورنتینا و آث میلان برگزار می‌شود. شاگردان گتوزو تیم پنجم جدول هستند و رقابت نفسگیری با تیم هایی، چون رم و آتلانتا برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارند و در نتیجه کسب نتیجه مناسب در این بازی برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد. فیورنتینا لما با ۴۰ امتیاز تیم دوازدهم جدول است برای رتبه بهتر تلاش می‌کند.  

برنامه های بازی های این هفته به شرح زیر است:

آتالانتا - جنوا (۱۷:۳۰)
کالیاری - لاتزیو (۲۰:۳۰)
فیورنتینا - آث میلان (۲۳:۰۰)

///پیش بازی /////باواریایی ها به دنبال تثبیت جام /

بوندس لیگا / هفته سی و سوم 

رقابت‌های هفته سی و سوم بوندس لیگا آلمان امروز با برگزاری ۸ دیدار همزمان پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار‌های آن تیم فوتبال بایرن مونیخ که این روز‌ها صدرنشین بوندس لیگا است از ساعت ۱۸ میهمان لایپزیش است. باواریایی‌ها با ۷۴ امتایاز صدرنشین هستند و لایپزیش با ۶۵ امتیاز تیم سوم جدول رده بندی است دو تیم باید چندی دیگر در فینال جام حذفیی هم به مصاف یکدیگر بروند.  

دورتموند دیگر رقیب بایرن برای قهرمانی که با ۷۰ امتیاز تیم دوم است به مصاف دوسلدورف می‌روند آن‌ها اگر حریفشان یعین بایرن در بازی مقابل لایپزیش به پیروزی برسد دیگر شانس قهرمانی ندارند.  

برنامه‌های این هفته رقابت‌های بوندس لیگا به شرح زیر است: 

هافن هایم - وردربرمن
دورتموند - دوسلدورف
بایرلورکوزن - شالکه
لایپزیش - بایرن مونیخ
اشتوتگارت - وولفسبورگ
آگزبورگ - هرتابرلین
هانوفر - فرایبورگ
نورنبرگ - مونشن گلادباخ

همه دیدار‌های ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و تنها یک دیدار بین تیم‌های فرانکفورت و ماینتس روز یکشنبه برگزار می‌شود و دلیل آن هم حضور فرانکفورت در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا بود که البته با حذف آن‌ها در ضربات پنالتی همراه شد.  

///پیش بازی /////باواریایی ها به دنبال تثبیت جام /

لوشامپیونه / هفته سی و ششم 

رقابته‌ای هفته سی و ششم لوشامپیونه فرانسه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود. پیش از این تیم فوتبال پاری سن ژرمن قهرمانی اش در این رقابت‌ها را قطعی کرده بود.  

برنامه رقابته‌ای این هفته به شرح زیر است:

آنژه - پاری سن ژرمن
کان - رنس
دیژون - استراسبورگ
نیس - نانت
نیم المپیک - موناکو
آمیان - تولوز

لازم به ذکر است که همه بازی‌های این هفته به غیر از بازی آنژه و پاری سن ژرمن که ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

///پیش بازی /////باواریایی ها به دنبال تثبیت جام /

بیشتر بخوانید:

مصاف حساس شاگردان پپ با لستر سیتی

شیاطین سرخ در اندیشه رتبه سوم جدول / شاگردان زیدان به دنبال پیروزی خانگی

نگاهی به آمار و ارقام سرخابی‌ها پیش از بازی جام حذفی

درخواست سر مربی آبی ها از هافبک مطرح برای تمدید قرارداد

مصاف نفسگیر چلسی و منچستر یونایتد / بایرن باشکست نورنبرگ صدرنشینی خود را تثبیت می‌کند

انتهای پیام/

پیش بازی این هفته رقابت های لیگ های اروپایی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باواریایی ها به دنبال تثبیت جام / جدال ایتالیایی ها برای کسب سهمیه اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..