تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس دارای زیرساخت تا پایان امسال

استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس دارای زیرساخت تا پایان امسالمهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌ریزی این سازمان برای استانداردسازی مدارس سراسر کشور اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم تا پایان امسال همه مدارسی که زیرساخت لازم برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس را دارند، به طور کامل استاندارد کنیم.

وی درباره استانداردسازی تجهیزات دیگر مدارس از قبیل میز و نیمکت بیان کرد: استاندارد‌هایی برای تهیه میز و نیمکت وجود دارد که شرکت‌های تولید کننده از طریق آن، تجهیزات لازم را در اختیار ما قرار می‌دهند و در غیر این صورت از آن‌ها کالایی خریداری نمی‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: استاندارد لازم برای ساخت تجهیزات مدارس از قبیل میز و نیمکت از ۲ سال گذشته مورد استفاده قرار می‌گیرد و الزام اجرایی دارند تا در مدارس این کالا‌ها استفاده شوند.

ایمن سازی زیرساختی مدارس کشور

رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه توجه به رعایت ایمنی در مدارس ابعاد مختلف دارد، اظهار کرد: اقدامات سازمان نوسازی مدارس در حوزه‌های زیرساختی مانند ساخت و تجهیز مدارس یا استاندارسازی سیستم گرمایشی  است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه نقش سازمان نوسازی مدارس در دستورالعمل ایمنی مدارس چیست و این دستورالعمل به کجا رسیده است، گفت: دستورالعمل که در حال تدوین بوده و هنوز کامل نشده است و در این دستورالعمل معاونت تربیت بدنی با توجه به خطاهای انسانی دستورالعمل تهیه کرده تا در این زمینه ایمنی افزایش یابد اما سازمان جدا از این مقوله در حوزه اقدامات زیر ساختی وارد عمل شده است و اقداماتی را در دستور کار قرار می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس دارای زیرساخت تا پایان امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..