تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حالت فایر استورم باعث موفقیت عنوان Battlefield V شد

حالت فایر استورم باعث موفقیت عنوان Battlefield V شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت EA یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی آمریکایی بوده که در حال حاضر پرطرفدارترین عنوان این شرکت، عنوان FIFA  است. یکی دیگر از عناوین بسیار پرطرفدار این شرکت ، مجموعه Battlefield است که اولین نسخه از آن  در سال ۲۰۰۲ و با نام Battlefield 1942 وارد بازار شد. این عنوان در سبک اکشن ساخته شده و روایتگر داستان جنگ جهانی اول و دوم است. عنوان Battlefield  در همان ابتدای انتشار توانست فروش بسیار بالایی را به دلیل داشتن داستان و گرافیک خوب، داشته باشد و به سرعت در دل گیمرها جا خوش کند.

اما آخرین نسخه از این مجموعه در سال ۲۰۱۶ و با نام Battlefield V روانه بازار شد که مثل تمامی نسخه‌های این عنوان، فروش بسیار خوبی داشت. اما این عنوان قسمت داستانی نسبتا کوتاهی را داشت و به همین دلیل انتقادات زیادی به عنوان Battlefield  V وارد شد. پس از مدتی شرکت الکترونیک آرتز به فکر اضافه کردن حالتی جدید به عنوان مذکور افتاد و بخش چند نفره جدیدی را با نام فایر استورم، وارد این بازی کرد.

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد ؛ پس از افزوده شدن حالت فایر استورم به عنوان Battlefield V یک میلیون کاربر به گیمرهای این عنوان افزوده شدند. در این حالت از بازی، کاربران به همراه تیم خود به مبارزه با تیمی دیگر می‌پردازند. کاربر می‌تواند از میان دوستان خود هم تیمی‌های خود را انتخاب کند و یا این اجازه را به بازی دهد که به صورت اتفاقی، هم تیمی‌ها انتخاب شوند. در این بخش از بازی، کاربر باید در جزیره‌ای که دائما به وسیله‌ی دایره‌ای در حال کوچک‌ترشدن است زنده بماند.

حالت فایر استورم باعث موفقیت عنوان Battlefield V شد

این قسمت از بازی در ماه مارس منتشر شده بود که هدف شرکت الکترونیک آرتز از انتشار آن کسب مخاطب بیشتر برای این عنوان بود. همچنین اندرو ویلسون مدیر عامل الکترونیک آرتز ، اعلام کرد؛ تنها یک هفته پس از اضافه شدن حالت فایر استورم ، تعداد بازیکنان عنوان Battlefield V نسبت به هفته قبل از انتشار، 60 درصد افزایش پیدا کرد. طبق اعلام شرکت EA قرار است در تابستان و پاییز آینده دو سرویس دیگر که شباهت زیادی به حالت فایر استورم خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: سرویس EA Access به پلی استیشن می‌آید

انتهای پیام/

موفقیت حالت فایر استورم عنوان Battlefield V



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حالت فایر استورم باعث موفقیت عنوان Battlefield V شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..