تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرآن برنامه زندگی دنیا و آخرت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: قرآن برای زندگی انسان ها هم در این دنیا و هم برای آخرت برنامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در نخستین محفل انس با قرآن سپاه مراغه افزود: قرائت قرآن، ذكر خداوند است. با ذكر خدا دل‌ها آرام مى‌گيرد، آرامش روحى، زندگى روزمره انسان را به سوى خوش‌بختى سوق مى‌دهد.
وی به حاضرین را زیبا خواندن و  حفظ شان قران  توصیه و بیان کرد:  انس با قرآن  باعث باز شدن قلب انسان از کینه و نفرت شده  و  از هیچ  چیز و کسی واهمه نداشته باشد

حجت الاسلام طالعی دین اسلام را  جامعترین و کاملترین دین  معرفی کرد و ادامه داد: دشمن تلاش می کند که بین  انسان و قران فاصله ایجاد کند برای اینکه  قرآن با وجود همه مشکلات و بحرانها آرامش خاصی به انسان می بخشد.

وی  قرآن را قانون اساسى اسلام دانست و افزود:  با خواندن و توجه به معانى قرآن مى‌توان به رفتار و چگونه زيستن خود شكل داد چراکه این کتاب آسمانی همان قوانین جامع هدایت انسانی به شمار می‌ رود.

  حجت الاسلام طالعی حفظ و قرائت قرآن را موجب تقويت حافظه توصیف کرد و گفت:  اُنس با قرآن کریم موجب نشاط و شادابی انسان، هم در زندگی روزمره‌ و هم موجب پاداش اُخروی خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: انسان هیچ وقت  از اُنس با قرآن بی‌نیاز نخواهد بود؛ چرا که محتوای غنی آن پاسخی به مهم‌ترین نیازهای زندگی انسان است

حجت الاسلام طالعی آب، طوفان، شن، رعد و برق هرآنچه  که خداوند متعال آفریده  را لشکر خداوند متعال بیان کرد و افزود: خداوند متعال  به همه چیز احاطه دارند  هر کس که با قدر ت لا متناهی  خداوند متعال مقابله کرده شکست خوده است.

وی ادامه داد: هرکس قرآنی زندگی کند و  در راه خدا حرکت کند  در زندگی خود آرامش و آسایش داشته و  مردن برای او مانند منزل عوض کردن  است.

حجت الاسلام طالعی گفت: تقوا روز به روز به زندگی انسان آرامش می دهد ولی اگر خدای ناکرده ذائقه ها عوض بشود انسان به آرامش نخواهد رسید همیشه در ظلالت و گمراهی خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرآن برنامه زندگی دنیا و آخرت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..