تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهید مطهری از چهره های درخشان انقلاب بود

جانشین فرماندهی سپاه مراغه گفت: شهید مطهری از چهره های درخشان انقلاب بود که تمام عمر خود را در را اسلام و انقلاب فدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی در جمع  بسیجیان حوزه  صدیقه کبری افزود: اگر ما بخواهیم این نظام در ذهن مردم تعمیق بشود و حرکت انقلابی این ملت ادامه پیدا کند باید افکار شهید مطهری در بین مردم رواج پیدا کند.

  وی محافظه کار نبوده  و مقابله کردن با انحرافات را از ویژگی های شهید مطهری برشمرد و اظهارداشت: شهید با مطهری  دشمن شناس بود و در مواقع نیاز  نقش ایفا می کرد.

ساعدی ادامه دا د: شهید مطهری فردی بود که هر کجا احساس می کرد در حق اسلام جفا شده مردانه وارد میدان می شد  ودر مقابل  تفکرات مارکسیسم و لیبرالیسم ایستاد و مقابله کرد.

 وی کتاب فلسفه حجاب،  حقوق زن در اسلام ، اصول فلسفه، و روش رئالیسم داستان راستان عدل الهی حماسه حسینی نام برد و افزود: حوزه های علمیه باید امثال شهید مطهری را تربیت کنند.

ساعدی شهید مطهری را از چهره های درخشان انقلاب معرفی  و بیان کرد: شهید مطهری با کسانی که اسلام را التقاطی معرفی می کرد کاملا مخالفت می کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود سپاه را خار چشم دشمنان دانست و ادامه داد: سپاه همانند اول انقلاب روحیه انقلابی جهادی مکتبی دارد و هیچ قدرتی به برکت سپاه قدرت نفوذ و  براندازی  در کشور  را  ندارد.

ساعدی سپاه را حافظ انقلاب عنوان کرد و گفت: سپاه  در مقابل تمامی توطئه ها ایستاده است و آشکار کردن ماهیت فتنه گران و آشوبگران وظیفه ذاتی سپاه و نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

 وی کارزار فرهنگی را  از کارزار نظامی  مهمتر  بیان کرد و گفت: در جنگ فرهنگی تحرک دشمن را  درست نمی توان دید  مبارزه برای استقلال فرهنگی از همه انواع استقلال ها سختتر است کار فرهنگی و  هجوم فرهنگی را نمی توان با تفنگ جواب داد، نبرد فرهنگی را با مقابله مثل می شود پاسخ داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهید مطهری از چهره های درخشان انقلاب بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..