تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی بازیگر نقش چاوش در سریال برادرجان +عکسها

حسام منظور نقش چاوش در سریال برادرجان

این شب ها در ایام رمضان 98 سریال برادر جان از شبکه سه پخش میگردد که توانسته است به دلیل داستان چالشی اش بینندگان بیشتری را جذب نماید . این داستان در مورد سه برادر است که درگیر اتفاقاتی می شوند . نقش اصلی سریال که یکی از این برادران هم هست را حسام منظور ایفا می کند . بازیگری که بیشتر او را با نقش شاطده ارسلان سریال بانوی عمارت می شناسیم در برادر جان نقش چاوش را ایفا می نماید که برادر بزرگتر است و همه خانواده از او حساب می برند.

حسام منظور در سریال برادرجان

بازیگر نقش چاوش متولد آذرماه سال 1359 می باشد و هم اکنون 39 سال سن دارد . او فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد و مدرس تئاتر است و کارگردانی هم می کند. پیش از بازی او در سریال بانوی عمارت کسی او را نمیشناخت و محبوبیت خود را مدیون آن سریال است.

وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

بازیگر نقش چاوش برادرجان

چاوش در برادر جان کیست ؟

حسام منظور نقش برادر بزرگ در سریال برادرجان

 

لینک کوتاه https://ariapix.net/post/30472/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی بازیگر نقش چاوش در سریال برادرجان +عکسها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..