تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۵ میلیارد ریال اعتبار به روستا‌های بانه اختصاص یافت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس بنیاد مسکن بانه گفت : این اعتبار‌ها برای تکمیل زیرساخت‌های روستایی شامل تکمیل پروژه آسفالت معابر روستایی، تکمیل پروژه‌های روستایی، تکمیل پروژه بوم گردی روستای پیاوین و مطالعه بازنگری طرح‌های هادی روستایی اختصاص یافت.

بختیار خدری گفت:از این میزان اعتبارات ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به پروژه بوم گردی روستای پیاوین اختصاص یافته که در چند مرحله شامل سنگ فرش معابر و نمای ساختمان‌ها به شیوه سنتی اجرا می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن بانه به دیگر اعتبارات اختصاص یافته به روستا‌های شهرستان اشاره کرد و افزود: ۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان نیز به تکمیل آسفالت معابر ۱۱ روستای شهرستان اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: ۹ میلیارد ریال نیز به تکمیل طرح‌های روستا‌های مامال، ترخان آباد، قاضی برد، رشید قلعه، ولی آباد و ننور اختصاص یافته و ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز به مطالعه بازنگری طرح‌های هادی برخی روستا‌ها اختصاص یافت.

خدری گفت: در سال گذشته هشت هزار و ۱۶۰ جلد سند روستایی صادر شده و امسال نیز در این بخش تعداد زیادی متقاضی ثبت نام کردند و این پروسه همچنان ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به خسارت زلزله سال ۹۶ اشاره کرد و اظهار داشت: در سال ۹۷ برای تعمیر و بازسازی واحد‌های آسیب دیده ناشی از زلزله ۶۹ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال در قالب ۴۱۳ فقره تسهیلات و ۶ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال نیز به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

انتهای پیام/ع

۲۵ میلیارد ریال اعتبار به روستا‌های بانه اختصاص یافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۵ میلیارد ریال اعتبار به روستا‌های بانه اختصاص یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..