تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمازگزاران سنندجی حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در این راهپیمایی بسیاری از مسئولان از جمله آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در کردستان، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار، ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان، محمد ابراهیم زارعی فرماندار سنندج و اقشار مختلف مردم را همراهی می‌کردند.

حاضرین در این مراسم با شعار‌هایی علاوه بر حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی، انزجار خود را از آمریکا و صهیونیست‌ها نشان دادند و با سر دادن ندای الله اکبر و مرگ بر آمریکا از این بیانیه در مقابل اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا حمایت کردند.

در این راهپیمایی که از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب سنندج ادامه داشت اقشار مختلف مردم به صورت مستمر شعار‌هایی از حمله مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل، ترامپ جانی و روانی شده، شعار مرگ بر آمریکا جهانی شده را سر دادند تا خشم و انزجار خود را از استکبار نشان دهند.

تجلی بصیرت اطاعت از ولایت و دست خدا با ملته تا پیرو ولایته از دیگر شعار‌های شرکت کنندگان در این راهپیمایی بود.

راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی امروز در شهر‌های مختلف استان کردستان نیز با حضور نمازگزاران و اقشار مختلف مردم پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد و همه یکصدا و متحد ضمن حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی، اقدام اخیر دولت آمریکا را در اعمال تحریم‌های یکجانبه و ناجوانمردانه را محکوم کردند.

انتهای پیام/ع

منبع:ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمازگزاران سنندجی حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..