تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم قم از بیانیه شورای عالی امنیت ملی حمایت کردند

پس از اقامه نماز جمعه قم؛

مردم قم از بیانیه شورای عالی امنیت ملی حمایت کردند/خروش مرگ بر آمریکای نماز گزاران قم طنین انداز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم،مردم بصیر و ولایتمدار قم هم نوا با دیگر نقاط ایران اسلامی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با حضوری دشمن شکن در راهپیمایی از بیانیه شورای عالی امنیت ملی در مقابله با نقض برجام حمایت کردند.

روزه داران با اتحادی وصف ناپذیر و در زیر آفتاب، با شعار مرگ بر آمریکا ، هیهات من الذله،ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و غیره، مسیر مصلی قدس تا چهار راه شهدا تا پیمودند و حمایت قاطع خود از تصمیمات اخیر نظام در برابر عهد شکنی های آمریکا را اعلام کردند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهار و در راس آن آمریکا کوبیدند.

انتهای پیام/ش

راهپیمایی مردم قم در حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم قم از بیانیه شورای عالی امنیت ملی حمایت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..