تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانجام شوآف دختر چینی در خوردن اختاپوس زنده! +فیلم

سرانجام خوردن اختاپوش زنده! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختر چینی که برای شوآف قصد خوردن یک اختاپوس (هشت پا) زنده در مقابل دوربین را داشت هرگز تصور نمی‌کرد به چه دردسری گرفتار خواهد شد. در حالی که این دختر شروع به خوردن اختاپوس کرده بود ناگهان این جانور به صورت او حمله‌ور شد و صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد.

ویدئویی که منتشر شده است تلاش این دختر جوان برای رها شدن از دست این اختاپوس را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که اختاپوس به طرز عجیبی صورت و چشمان این دختر را در اختیار گرفته است او تلاش می‌کند از دست آن خلاص شود. در این ویدئو صدای گریه این دختر شنیده می‌شود که فریاد می‌زند "من نمی‌توانم این جانور را از روی صورتم دور کنم." سرانجام پس از لحظاتی این دختر توانست اختاپوس را از صورت خود جدا کند، اما نقطه‌ای از صورت او در اثر این حمله اختاپوس دچار جراحت شد.

این دختر که دارای یک وبلاگ معروف است به فالور‌های خود گفته بود که قصد دارد یک اختاپوس زنده را بخورد. پس از این ماجراجویی عجیب این دختر با وجود آنکه صورتش دچار جراحت شد به فالورهایش قول داد بار دوم حتماً یک اختاپوس زنده را خواهد خورد. ظاهراً او از این حادثه درس نگرفت و به همین خاطر اعلام کرد در آینده‌ای نزدیک یک اختاپوس را در مقابل دوربین خواهد خورد.

گفتنی است؛ اختاپوس‌ها معمولاً با استفاده از بازو‌های خود طعمه‌ها را شکار می‌کنند یا با کمک آن‌ها از خود در برابر حملات احتمالی دفاع می‌کنند. این جانور حین حمله بازوان قدرتمند و دراز خود را به دور طعمه‌هایش حلقه می‌زند و این اندام‌های مکنده با قدرت زیادی به اندام طعمه گره می‌خورد.

انتهای پیام/

صحنه عجیبی که دختر ماجراجوی چینی رقم زد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانجام شوآف دختر چینی در خوردن اختاپوس زنده! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..