تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختری که امام زمان (عج) را واسطه حجابش قرار داد + فیلم

دختری که امام زمان (عج)را واسطه حجابش قرار داد/به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین قسمت از سری جدید برنامه «از لاک جیغ تا خدا» میزبان دختر کاراته کار ایرانی بود که با حجاب کامل توانست موفقیت‌های بسیاری را تصاحب کند.

سوگول معنوسی دختر کاراته کار ایرانی درباره تغییر نگاهش به حجاب در دوران جوانی اینگونه می‌گوید: «همیشه برای حاجاتی که داشتم امام زمان (عج) را واسطه قرار می‌دادم و با ایشان صحبت می‌کردم. با اینکه شاید حجاب کاملی نداشتم، اما از لحاظ اعتقادی خانواده‌ی مذهبی داشتم و به ارزش‌های اسلامی پایبند بودم. در یکی از برنامه‌های شما (از لاک جیغ تا خدا) دختری به نام زهرا مهمان برنامه بود و من اتفاقی تلویزیون را تماشا می‌کردم. زهرا در پایان آن برنامه جمله‌ای گفت که خیلی روی من تاثیر گذاشت و من را منقلب کرد. او گفت که نمی‌خواهم گره کوری برای ظهور مولایم امام زمان (عج) باشم. من هم احساس کردم شاید با این حجابم دارم خلاف میل امام زمانم عمل می‌کنم. در آنجا یک تلنگری جدی به من خورد و از آن پس تصمیم گرفتم که حجابم را نذر حاجت هایم کنم و امام زمان (عج) را نیز واسطه خود قرار دهم.»

در ادامه می‌توانید بخشی از فیلم این برنامه را مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختری که امام زمان (عج) را واسطه حجابش قرار داد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..