تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دین‌گرایی؛ دین در زندگی مردم جلوه عملی به خود گرفته است / ماجرای عجیب ناشنوایی ناگهانی آریا عظیمی‌نژاد / استندآپ کمدی مجری مشهور آمریکایی درباره ادعاهای مقامات این کشور پیرامون ایران

پربازدیدهابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.


ماجرای عجیب ناشنوایی ناگهانی آریا عظیمی‌نژاد +فیلم
داور عصر جدید به شرح ماجرایی از ناشنوا شدن ناگهانی‌اش در یک برنامه تلویزیونی پرداخت.

سرانجام شوآف دختر چینی در خوردن اختاپوس زنده! +فیلم
دختر چینی که برای شوآف قصد خوردن یک اختاپوس ( هشت پا ) زنده در مقابل دوربین را داشت هرگز تصور نمی‌کرد به چه دردسری گرفتار خواهد شد.

آموزش مایکروسافت ورد/ چگونگی جداسازی جدول و تقسیم سلول‌های آن (قسمت ۲۳)
آموزش جامع نرم‌افزار مایکروسافت ورد در باشگاه خبرنگاران جوان ارائه شده است؛ برای آشنایی کامل با این برنامه کاربردی با ما همراه باشید.

استندآپ کمدی مجری مشهور آمریکایی درباره ادعاهای مقامات این کشور پیرامون ایران +فیلم
ویدئویی از استندآپ کمدی ترور نوآ، مجری مشهور برنامه آمریکایی دیلی‌شو پیرامون ادعاهای مقامات آمریکایی در خصوص ایران را مشاهده می‌کنید.

شکار یوفوی درخشان قرمز رنگ در نیمه شب! +فیلم
شهروند پنسیلوانیایی تصویری از یک یوفوی درخشان قرمز رنگ را که در نیمه شب در آسمان در حال مانور بود تهیه کرد.

با انجام این بازی قدرت دوربین آنر ۲۰ را درک کنید +تصاویر
شرکت آنر با انتشار بازی در سایت خود قدرت دوربین گوشی آنر 20 را به نمایش گذاشت.

ساخت کنترلر ویژه نابینایان ایکس باکس
شرکت مایکروسافت در حال طراحی کنترلر کنسول ایکس باکس برای افراد نابینا است.

از دانلود برنامه ابزار‌های مهندسی و دانشجویی مختلف تا بازی بدمینتون حرفه‌ای برای اندروید
در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۵۴)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

دانلود 4G WiFi Maps & Speed Test 5.60.0 برنامه تست سرعت اینترنت اندروید
با استفاده از نرم‌افزار "5.60.0 OpenSignal" می‌توانید آنتن‌دهی اطراف خود را برای اینترنت بهتر ببینید و کیفیت اینترنت اپراتورهای مختلف را در محدوده خود مقایسه کنید.

دین‌گرایی؛ دین در زندگی مردم جلوه عملی به خود گرفته است +عکس نوشته
قسمتی از بیانات دیروز رهبر انقلاب در دیدار با طلاب حوزه‌های علمیه را که سایت دفتر حفظ و نشر آثار ایشان در قالب سخن‌نگاشت منتشر کرده است، مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دین‌گرایی؛ دین در زندگی مردم جلوه عملی به خود گرفته است / ماجرای عجیب ناشنوایی ناگهانی آریا عظیمی‌نژاد / استندآپ کمدی مجری مشهور آمریکایی درباره ادعاهای مقامات این کشور پیرامون ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..