تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی خودکار مشکلات خودرو با سیستم جدید تسلا

شناسایی خودکار مشکلات خودرو با سیستم جدید تسلابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تسلا به تازگی سیستمی راه‌اندازی کرده است که صاحبان خودروهای این شرکت را قادر می‌سازد در صورت نیاز به خدمات تعمیراتی و یا تعویض قطعه، سفارش خود از داخل خودرو برای شرکت ارسال کنند.

تسلا در ادامه توسعه قابلیت‌ها و ویژگی‌های تولیدات خود سیستم پیشرفته‌ای را برای شناسایی نقص فنی و سفارش قطعات جدید برای تعویض قطعات معیوب خودرو را راه‌اندازی کرده است. این سیستم در صورت بروز هرگونه ایراد فنی در خودرو آن را تشخیص و به راننده اعلام می‌کند. پس از مطلع شدن راننده ایراد از خودرو در صورت نزدیکی به مرکز تعمیراتی تسلا می‌تواند به آن مراجعه کند و یا با استفاده از سیستم ارتباطی موجود در اتومبیل با مرکز پشتیبانی تسلا تماس بگیرد.

این ویژگی جدید زمانی آشکار شد که یکی از رانندگان تسلا پس از دریافت هشداری مبنی بر خراب بودن یک از قطعات موتور، پیامی در جهت ارسال قطعه نو را روی نمایشگر موجود در خودرو مشاهده کرد. بررسی‌ها حاکی از هماهنگی سیستم جدید تسلا با اپلیکیشن Tesla Mobile است و کاربران از طریق این برنامه نیز می‌توانند سفارش خود را برای شرکت ارسال کنند.

شناسایی خودکار مشکلات خودرو با سیستم جدید تسلا

یکی از مدیران ارشد تسلا ضمن تایید این ویژگی جدید، گفت: ما به دنبال کسب رضایت روز افزون مشتریان خود هستیم و در این راه از هرگونه تلاشی دریغ نمی‌کنیم. سیستم تشخیص خودکار ایراد فنی خودرو، امکان سفارش آنلاین و دریافت پیام‌های قطعات موجود روی نمایشگر از جمله خدماتی است که آسودگی خاطر را برای راننده و سرنشینان به همراه می‌آورد.

شناسایی خودکار مشکلات خودرو با سیستم جدید تسلا

تسلا در مرحله اول این خدمات را تنها در آمریکا شمالی ارائه می‌دهد و فعلا زمان دقیقی برای اضافه کردن این ویژگی به خودروهای خود اروپا اعلام نکرده است. کاربران و کارشناسان خودرو یکی از مهم‌ترین مزیت‌های، ویژگی جدید سیستم خودروهای تسلا را ارسال قطعه اصلی و کاملا هماهنگ با نوع خودرو دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید: امن‌ترین مسیر رانندگی با ویژگی‌های ایمنی جدید تسلا

انتهای پیام/

خودروهای تسلا به صورت خودکار قطعات معیوب جایگزین می‌کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی خودکار مشکلات خودرو با سیستم جدید تسلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..