تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصحاب رسانه از بنزین پاشی روی موضوع اختلاف مسئولان خودداری کنند/روحیه انقلابی و مدیریت جهادی حلال مشکلات کشور است

ساعت: 15:47 منتشر شده در مورخ: 1398/02/20 شناسه خبر: 1484462

در خطبه های نماز جمعه آذربایحان غربی مطرح شد؛

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

اصحاب رسانه از بنزین پاشی روی موضوع اختلاف مسئولان خودداری کنند/ حرمت‌شکنی در ماه رمضان با جدیت رسیدگی شود

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: پرخاشگری و بی ادبی نباید در میام مسئولان و مردم نهادینه شود. این موضوع بدی است که مشکل میان چند نفر به کل کشور کشانده شود و بی ادبی مسئولان همه‌گیر شود.
وی، افزود: اصحاب رسانه در فضای مجازی به موضوع دامن نزنند و فضا را کنترل کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: امروز در جریان جنگ با دشمن هستیم و نباید چنین موضوعاتی را بزرگنمایی کنیم.
وی، ادامه داد: همه باهم باید نسبت به حل مشکلات تلاش کنیم نه بنزین پاشی و افزایش اختلافات میان مسئولان.
حجت‌الاسلام قریشی، در بخش دیگری از سخنان تود، با اشاره به ماه رمضان و الزامات این ماه، گفت: موضوع جمع‌خوانی قرآن در ماه رمضان دارای اهمیت بسیاری است که باید توجه ویژه شود.
وی، بیان داشت: برخی مسائل موجب توهین به روزه داران است که از آن جمله موضوع پخت نان در ساعات اولیه صبح است و رسیدگی به این وضعیت باید حتما مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه ارومیه، خاطرنشان کرد: مدیران آموزش و پرورش نسبت به روزه‌خواری در مدارس دقت کنند و دانش آموزانی که به سن تکلیف نرسیده‌اند از خوردن در ملا عام و در میان سایر دانش آموزان تا حد امکان منع شوند. این موضوع با تعببه محیطی ویژه این دانش‌آموزان قابل حل است.
وی، همچنین با اشاره به تحریم‌های آمریکا و اتفاقات اخیر، تاکید کرد: نصرت الهی نزدیک است و با ایستادگی در برابر تحریم‌ها شاهد پیروزی امت اسلام خواهیم بود.
حجت‌الاسلام قریشی، در پایان ابراز داشت: آمریکد و هم‌پیمانانش در ۴۰ سال انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای سرکوب مردم ایران دریغ نکرده‌اند و این بار نیز مثل گذشته شکست خواهند خورد.

روحیه انقلابی و مدیریت جهادی حلال مشکلات و عامل تداوم انقلاب و پیشرفت کشور است/باید در مقابل آرایش جنگی دشمنان، آرایش مناسب و جنگی گرفت

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به دیدار هزاران نفر از معلمان با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: نباید با قلم یا بیان یا اشکال دیگر در صدد تضعیف روحیه انقلابی در میان مردم و جوانان بود و کسانی که به دنبال تضعیف روحیه انقلابی باشند، خدواند آنها را نمی بخشد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه انقلاب را انسان های ضعیف و سست عنصر نمی توانند به پیش ببرند، افزود:  باید با روحیه انقلابی و مبارزه و جهادی انقلاب را به پیش برد نه اینکه دشمن شاد کن بود و به دنبال تضعیف انقلاب و روحیه انقلابی در مقابل دشمن شد.

وی با تاکید بر اینکه تداوم و پیمودن مسیر انقلاب و پیشرفت کشور تنها با روحیه انقلابی و انسان های قوی و باصلابت و با اراده قوی امکان پذیر است، گفت: روحیه انقلابی مانع رواج اندیشه های غیرانقلابی برای استحاله انقلاب شده و تمدن سازی نیز بدون روحیه انقلابی امکان ندارد.

حسن زاده با بیان اینکه تحقق تمدن اسلامی در گرو تربیت نسل انقلابی است، تصریح کرد: روحیه انقلابی حافظ کشور در برابر تهدیدات پیدا و پنهان دشمنان بوده و عزت و اقتدار ملی نیز در گرو روحیه انقلابی گری است.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: مسئول انقلابی، شبانه روز نمی شناسد، همانگونه که شهیدان باکری و همت ها و… شبانه روز نمی شناختند.

وی با بیان اینکه کسانی که هر روز زیر پرچم یک نفر قرار می گیرند و پرچم اصلی را فراموش می کنند، انسانهای ضعیف هستند، افزود: هرجا مردم گله مند هستند در آنجا روحیه انقلابی و جهادی نداشته ایم.

حسن زاده با اشاره به اینکه نتیجه روحیه انقلابی، موشک های نقطه زن، کشتی ها قاره پیما، پهپاد و نفربر و تکنولوژی هسته ای …هستند، گفت: اگر در همه بخش ها روحیه انقلابی داشتیم در آن صورت پوشاک و خودرو و قند گران نمی شد تا مردم گله مند باشند، آیا کسانی که موشک تولید می کنند، نمی توانستند ماشین تولید کنند؟

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم باید کسانی که روحیه انقلابی ندارند را کنار بزنند، اظهار کرد: نباید روحیه انقلابی را کنار گذاشته و به جان هم بیفتیم

خطیب نماز جمعه میاندوآب اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید در مقابل آرایش جنگی دشمن در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و… علیه ملت ایران، باید آرایش جنگی مناسب گرفت و همه مسئولان و آحاد ملت و افراد توانا و نخبه در هر زمینه ای مشغول به کارند با احساس مسئولیت و آمادگی وارد میدان شوند.

وی به الزامات آرایش جبهه ای در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن آرایش جنگی گرفته و بر همه وظیفه است تا با روحیه انقلابی و جهادی و گوش به فرمان ولایت  بودند، خود را برای مقابله با تهاجم همه جانبه دشمنان آماده کنند.

حسن زاده با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم خود با محور جنگ های اقتصادی، افکار و باورهای نخبگان و توده های اجتماعی را هدف گرفته است، افزود: دشمن نباید صداهای مختلف در مقابل خود بشنود و احساس کند که ر پشت جبهه ما امکان یارگیری وجود دارد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه نباید در کشور دوقطبی و چند قطبی ایجاد کرد، گفت: همه گروهها و سلایق مختلف سیاسی اعم از اصلاح طلب، اصولگرا، اعتدال و…. باید متحد بوده و گوش به فرمان ولایت باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ذخایر ارزی باید با اولویت های منطقی هزینه شود، تصریح کرد: خوشبختانه بر اساس اعلام مسئولان، ذخایر ارزی کشور بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار است و این اندوخته باید با اولویت های منطقی هزینه شده و نیز توجه دولت به محرومان و مستضعفان جامعه باید دو چندان شود.

حسن زاده با بیان اینکه دشمن، دشمن است و دموکرات و جمهوری خواه ندارد، تصریح کرد:  اسرائیل و آمریکا کفر محض هستند و ما هرگز زیر پرچم کفار قرار نمی گیریم.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با اشاره به اینکه اتحاد و معنویت عامل حدوث و بقای انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: باید دست به دست هم د اده و با اتحاد و معنویت به دنبال حل مشکلات بود و دشمن را عقب راند.

وی به موضوعات شهرستانی نیز اشاره کرد و گفت: مردم هر جا که دیدند کسی در شهر دو دستگی ایجاد کرده و تفرقه می اندازد و با سیاست زدگی نمی خواهد  شهر پیشرفت کند، بدانید که دشمن مردم بوده و دوست نیست.

حسن زاده با بیان اینکه باید جلوی این حرکات موریانه ای ایستاد، افزود: مسئول باید آرامش داشته باشد تا بتواند مشکلات را حل کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دائم در فضای مجازی به دنبال هراس مردم هستند و می گویند ناوبرهای آمریکا به خلیج فارس آمده اند، اظهار کرد: به آنها می گوییم که سال ۵۸ و قضیه طوفان طبس را در نظر بگیرند که امدادهای غیبی خداوند دشمنان را زمین گیر کرد و زمانی که ما نه ارتش، نه سپاه، نه بسیج و نه امکانات داشتیم، با نیروهای نظامی خود به دنبال توطئه بودند ولی امدادهای غیبی آنها را زمین گیر کرد.

هدف انقلاب اسلامی زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) است

حجت الاسلام عسگر امامی امام جمعه موقت شاهین دژ در خطبه های امروز نماز جمعه عموم نمازگزاران را به تقوی الهی دعوت کرد و مؤمنان را به قناعت در زندگی سفارش کرد و گفت : برای زندگی راحت و بدون دغدغه میتوان نگاه پایین دستی را در وجود خود تقویت کنیم.
وی به بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب به آن سفارش کردند اشاره کرد و گفت : با مطالعه این بیانیه میتوان به این نکته دست پیدا کرد که هدف انقلاب مقدمه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) است و پس از گذشت 40 سال از عمر با برکت انقلاب پیشرفتهای زیادی داشته ایم اما دستاوردهای واقعی انقلاب شهدا هستند ،مگر شهدای عزیز را تقدیم انقلاب کردیم که جاده ها عریض شوند یا کارخانجات پیشرفت و توسعه پیدا کنند،خیر ،هدف واقعی همان فرهنگ ایثار و شهادت است ،اما سوال اینجاست که آیا شرایط ظهور فراهم است؟
خطیب موقت نماز جمعه شاهین دژ ادامه داد : ایجاد امنیت یکی از شرایط ظهور است که این فضای امن بایست همان فضای دوازدهم بهمن 57 باشد که مردم امنیتی کامل را برای ورود امام (ره) ایجاد کردند،و کسی جرات شلیک حتی یک گلوله را نداشت،امروز مقامات سیاسی آمریکا در سخنرانی خود حتما نام ایران را در جملات خود بکار میبرند و این نشان از وحشت آنان است و خوب میدانند اگر کوچکترین حرکتی داشته باشند سیلی سختی را خواهند خورد،امروز وجود وحدتی که بین مردم عزیز ایران هست و از طرفی تقویت محور مقاومت در منطقه عرصه را بر دشمن تنگ کرده و جرات کوچکترین حرکتی را از دشمن گرفته است.

وی افزود : ترامپ نادان نیست اما یک احمق واقعی است آنچنان که امام صادق (ع) فرمودند: خداوند دشمنان اسلام را از احمقان آفریده است،ترامپ گفته است ایران در عرض 12 دقیقه میتواند به خاورمیانه دست پیدا کند و از سویی اما (ره) فرمودند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و با در کنار هم قرار دادن این دو متوجه خواهیم شد که فلسطین قلب تپنده اسلام است و آرام و احمق از همین وحشت دارد.

امام جمعه موقت شاهین دژ گفت : دشمنان میبینند که مقدمه ظهور فراهم است اما از طرفی از تاریخ اسلام برای خود تجربه کسب کرده اند ، آنچنانکه در جنگ صفین دشمنان اسلام قرآن را بر نیزه کردند، اما ملت ایران بصیر است و در طی 40 سال با بصیرت کامل در مقابل خدعه های دشمن ایستاده اند.

وی تصریح کرد : دشمن میخواهد افکار عمومی را دچار تردید کرده و با تهدیدهای خود ملت ایران را از مسیر واقعی خود گمراه نماید، اما آزموده را آزمودن خطاست با این وجود بایست مواظب خائنین داخلی باشیم که خدایی نکرده با اقدامات رذیلانه خود اهداف دشمن را بتوانند در داخل کشور هدایت کنند.

دولت و ملتی که به آمریکا اعتماد کرده، ضربه خورده است

حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه سلماس با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با اشاره به اینکه برخی دم از ارتباط با آمریکا می‌زنند اظهار کرد: این در حالی است که امام خمینی(ره) فرمود تا آخر عمر باید با آمریکا مبارزه کنیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، هر دولت و ملتی که به آمریکا اعتماد کرده، ضربه خورده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم‌اینک ذخایر ارزی کشور بیش از 120 میلیارد دلار است تصریح کرد: این ذخایر ارزی باید برای اولویت‌ها هزینه شده و از اسراف پرهیز شود.

امام جمعه سلماس در ادامه نیز با اشاره به تصمیم قاطع جمهوری اسلامی ایران در مقابل آمریکا و کشورهای عضو برجام بیان کرد: در بندهای 26 و 36 برجام آمده که اگر طرف مقابل تعهد خود را نقض کند ایران نیز حق دارد اقدام متقابل انجام دهد.

وی در ادامه با ابراز تاسف از افزایش قیمت مسکن و اجاره‌بها در کشور گفت: بی‌شک این موضوع سبب فشار بر قشر آسیب‌پذیر جامعه شده و مشکلات فراوانی را برای آنان ایجاد می‌کند بنابراین از وظایف حاکمیت این است که مسکن مناسب را برای تمامی اقشار جامعه فراهم کند.

راه‌حل مشکلات در نزد دشمن نیست

حجت‌الاسلام ناصر آقایی امروز در آیین نماز جمعه چالدران با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در برابر تعهدات خود در برجام به وعده‌های خود عمل کرده است اظهار کرد: این در حالی است که طرف مقابل ایران یعنی آمریکا بدعهد بوده و از برجام خارج شد و همین نشان داد که دل‌بستن به دشمن در عمل چیزی جز ناکامی نداشته است.

وی افزود: خروج آمریکا از برجام ثابت کرد که راه‌حل مشکلات در نزد دشمن نیست و در این زمینه، خداوند متعال در قرآن کریم فرمود برای مقابله با دشمن هر چه می‌توانید مهیا کنید تا دشمن را بترسانید و همچنین امام علی(ع) فرمود هرگز عهدشکن نبوده و دشمنت را به پیمان فریب نده.

امام جمعه چالدران تصریح کرد: انفعال و ناتوانی کشورهای عضو برجام مانند روسیه، انگلیس، آلمان، چین و فرانسه سبب شد که جمهوری اسلامی ایران تصمیم بگیرد که اگر دشمن این توافقنامه را نقض کرد، ایران نیز تصمیم متقابل در این زمینه اتخاذ کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: آنها دارای فعالیت‌های پرتکاپویی بوده و مردم‌محور و از مردم و برای مردم هستند و در مسئله سیل نیز در کنار سیل‌زدگان بوده و به آنان کمک کردند.

آقایی گفت: آنان خدمت بی‌منت در جامعه ارائه داده و مورد اعتماد مردم هستند و همواره در سختی‌ها و دشواری‌ها خدمات ارزنده‌ای را به هم‌نوعان خود ارائه می‌دهند.

ایران بعد از خروج آمریکا از برجام خویشتنداری کرد

حجت الاسلام شکوری در خطبه اول این هفته نماز جمعه خوی در ماه رمضان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت کردن معیارهای تقوا و غنیمت شمردن فرصت های منحصر به فرد ماه مبارک رمضان با اشاره به نقش اصلاحی روزه ماه رمضان با استناد به احادیث اظهار داشت: کسی که روزه میگیرد سعی دارد به جهت جلب رضای الهی از گناهان خود را دور کند بنابراین یک اثر تربیتی و اصلاح اخلاقی و رفتاری را برای روزه دار در پی خواهد داشت.

وی به جایگاه دعا در این ماه نیز اشاره و گفت :دعا یکی از اعمال مستحبی در ماه رمضان می باشد و دعاهای خوبی نیز از ائمه اطهار برای استفاده سفارش و تاکیدشده است بطوریکه خداوند می فرماید این ماه متعلق به بندگان من است و یاد کننده خدا در ماه رمضان آمرزیده است و خواهنده از او در این ماه محروم نمی شود .

امام جمعه خوی در ادامه شرایط پذیرفته شدن دعا در درگاه خداوند را برشمرد و افزود : شناخت خداوند ،یقین داشتن به اجابت دعا،ترک کردن محرمات و رد کردن مظالم، پاک کردن کسب خودو پرداختن حق الناس از جمله شرایطی هستند که سبب قبولی دعا می شوند .

حجت الاسلام شکوری در خطبه دوم با اشاره به سالروز رحلت حضرت خدیجه(ع) گفت : یکی از درسهای مهم زنـدگی حضـرت خدیـجه مباهات و قدرشناسی رسـول خدا(ص) و ائمه(ع)ازخدمات و ایثارگریهای حضرت خدیجه می باشد. که پیامبر اسلام در شان ایشان می فرموند خـدیـجه اولـین ایـمان آورنـده به مـن بود که ثروت خود را در اختیار من قرار داده و در زمانی که همه مرا تکـذیب می کردند او مرا تأیید کرد و نیز می فرمودندخدیجه از بهترین زنان دنیا و آخرت است که بهـشت مشتـاق ایشان است.

وی با بیان جنایات ۷۰ ساله اسرائیل غاصب علیه مسلمانان فلسطین تشریح کرد: ۲۶ اردیبهشت سالروز اشغال فلسطین و اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس در سال ۱۳۲۷ می باشد که هدف از تأسیس رژیم اشغـالگر قـدس از طـرف کـشورهـای استعمارگر آن روز یعنی آمریکا ،شوروی و انگلستان در امان ماندن از شرّ نژادپرستان صهیونیست در کشورهای خود ،غارت کردن منابع و ذخایر مسلمانان منطقه و به تحلیل بردن قدرت و توان مسلمانان می باشد.

امام جمعه شهرستان خوی با بیان عمق جنایات رژیم اشغالگر قدس گفت:ترور کردن مبارزان ،نخبگان و دانشمندان جهان اسلام ،راه اندازی زرادخانه هایی با ۲۰۰ الی ۴۰۰ بمب اتمی خطرناک ،زیر پا گذاشتن تمامی مقررات بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل ،قتل عام صدها مسلمان در طول سالیان متمادی در کشورهای مختلف اسلامی از جمله جنایات بیشمار این رژیم علیه انسانیت می باشد.

امام جمعه خوی در پایان خطبه دوم پیام بیانیه مهم شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی را بیان و تشریح کرد: این بیانیه حامل پیام مهمی از جمله دستور توقف برخی از اقدامات ایران در توافق برجام و این تصمیم نیز به سران ۵ کشور عضو برجام یعنی انگلستان ،روسیه ،چین ،آلمان و فرانسه اعلام شد ،در طول یکساله پس از خروج آمریکا از برجام جمهوری اسلامی در برابر قلدری های آمریکا خویشتن داری کرد لکن از ناحیه سایر اعضای برجام اقدامی عملی صورت نگرفت همچنین به کشورهای باقیمانده در برجام ۶۰ روز فرصت داده می شود تا تعهدات خود به ویژه در حوزه های بانکی و نفتی را عملیاتی کنند در غیر اینصورت ایران محدودیت های مربوط به غنی سازی اورانیوم و اقدامات مربوط به مدرن سازی رآکتور آب سنگین اراک را نیز متوقف خواهد کرد.

وی ادامه داد:جمهوری اسلامی با حسن نیت وارد مذاکرات هسته ای شد و با حسن نیت توافق کرد و با حسن نیت توافق را اجرا کرد و پس از خروج آمریکا با حسن نیت زمان کافی در اختیار دیگر اعضای باقی مانده برجام قرار داد حال نوبت کشورهای باقی مانده در برجام است که حسن نیت خود را در فرصت محدود ثابت کنند چرا که مسئولیت شکست برجام و هر گونه تبعات احتمالی آن به طور کامل بر عهده آمریکا و اعضای باقی مانده در برجام خواهد بود .

تداوم راه انقلاب در گرو داشتن روحیه انقلابی است 

امام جمعه پلدشت ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان گفت: خداوند در ماه مبارک رمضان دنبال بهانه ای است تا به انسان ها نعمت هایش را عطا کرده و از گناهانشان بگذرد.

وی تصریح کرد: در روزه گرفتن فلسفه های بسیاری وجود دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در محفل انس با قرآن اظهار کرد: جامعه اسلامی نیازمند قرآن است و اگر امروزه کشورهای اسلامی با استواری در برابر دشمنان ایستاده اند نتیجه عمل به قرآن و پیروی از آن است.

امام جمعه پلدشت افزود: ملت مصر به ظالم اعتماد کرده و او را یاری نمود و امروز می بینیم که گرفتار دیکتاتور شده است.

طالبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان و فرهنگیان گفت: عده ای در تلاش برای تضعیف روحیه انقلابی هستند و خداوند از چنین افرادی نمی گذرد، روحیه انقلابی در واقع جان مردم است.

وی تصریح کرد: اقدام انقلابی و تصمیم به موقع بسیار خوب و شایسته است و مقام معظم رهبری نیز از آن حمایت می کند.

وی اظهار کرد: عبور از شرایط بحرانی و شرایط اقتصادی کنونی نیازمند روحیه انقلابی و اقدام جهادی است.

خطیب نماز جمعه پلدشت با تاکید بر دستاوردها و برکات روحیه انقلابی افزود: تداوم و پیمودن مسیر انقلاب، تحقق تمدن اسلامی در افق 50 ساله آینده، پیشرفت کشور، عزت و اقتدار ملی در گروه روحیه انقلابی و تربیت انقلابی است.

طالبی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: امروزه شاهد ناتوانی انگلیس، فرانسه و آلمان در عمل به تعهدات خود در برجام بعد از عهد شکنی آمریکا هستیم.

وی ضمن حمایت قاطع از اقدام کشورمان در خصوص عدم فروش کیک زرد و آب سنگین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای عهد شکنی آمریکا در مورخه 18 اردیبهشت اقدام به کاهش تعهدات خود کرده است و مهلتی60 روزه برای اعضای برجام داد تا به تعهدات خود عمل کنند در غیر این صورت اقدامات بعدی خود را انجام می دهد.

وی اظهار کرد: تمام ملت ایران از این اقدام قاطع حمایت کرده و اقدامات دشمنان را محکوم می کنند.

امام جمعه پلدشت ضمن انتقاد شدید از اتفاق رخ داده در شهرک ارس پلدشت افزود: امروز برخی اقدامات در جامعه رخ می دهد که نتیجه کوتاهی در برخی امور است و دست های پشت پرده ای وجود دارد که مانع اقدامات فرهنگی و رشد منطقه می شود.

طالبی گفت: اتفاق اخیر در شهرک ارس پلدشت غیر قابل قبول بوده و برای اینکه دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در منطقه نباشیم باید اقدام قاطع صورت گیرد تا درس عبرتی برای برخی ها باشد.

امام جمعه پلدشت با اشاره به کمبود فضای سبز در شهرستان افزود: اخیرا اقداماتی در جهت بتن  پلاک کردن میادین و بلوار ها صورت گرفته است و از مسئولان مربوطه خواستار توقف فوری این اقدام و گسترش فضای سبز را داریم.

هم چنین امروز مردم روزه‌دار آذربایجان غربی با برپایی تجمع و راه‌پیمایی، حمایت خود را از تعلیق برخی تعهدات برجامی جمهوری اسلامی توسط دولت اعلام کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصحاب رسانه از بنزین پاشی روی موضوع اختلاف مسئولان خودداری کنند/روحیه انقلابی و مدیریت جهادی حلال مشکلات کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..