تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی FutureGrind برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

در بازی FutureGrind شما موتورسیکلتی دارید که تخیلی بوده و در نسل آینده گویا ساخته شده است. موتور شما از چرخ های رنگینی استفاده می کند که خطوطی مشابه با رنگ های این چرخ ها در هر مرحله تعبیه شده است. شما باید روی این خطوط رنگی، چرخ های خود را حرکت دهید و اگر در انتخاب رنگ ها اشتباه کنید، موتور شما منفجر خواهد شد! تمامی المان های مهارتی، حرکاب آکروبات و نمایشی در این بازی لحاظ شده اند و شما قرار است یک موتورسوار حرفه ای و نمایشی باشید. این بازی اثری از استودیو Milkbag Games می باشد که در سبک اکشن، ایندی و پلتفرمر توسعه یافته و در ژانویه ۲۰۱۹ برای اولین بار در شبکه استیم منتشر شد.

اگر اسپانسرهای مالی خود را راضی نگه دارید، می توانید درآمد بالایی داشته و موتورهای جدیدی خریداری کنید که در پیست های مسابقه ای پیچیده، قدرت کافی را دارند و می توانند درآمد شما را روز به روز افزایش دهند. اما همه چیز آن طوری که فکر می کنید نیست! شخصی ناشناس تمامی حرکات شما را زیر نظر دارد… او چه کسی است؟ قصدش چیست؟ از شما چه می خواهد؟ بازی FutureGrind از ده ها پیست مسابقه ای متنوع بهره مند است که همگی با دست طراحی شده اند و برای آزمودن مهارت های گیمرهای حرفه ای ساخته شده اند. موتورسیکلت های گوناگونی در گیم پلی بازی وجود دارند که هرکدام دارای استایل منحصر به فرد خود هستند. در ضمن، بخش لیدربورد نیز در بازی لحاظ شده است که می توانید امتیازات اکتسابی خود را با سایر گیمرها به اشتراک گذاشته و برای کسب بالاترین رنکینگ تلاش کنید.

FutureGrind PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-FutureGrind

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-FutureGrind اسکرین-شات-بازی-FutureGrind اسکرین-شات-بازی-FutureGrind اسکرین-شات-بازی-FutureGrind اسکرین-شات-بازی-FutureGrind اسکرین-شات-بازی-FutureGrind info

Nail the perfect line in the future’s most challenging stunt sport! Grab your bike and hit the rails in FutureGrind, a stylish stunt-racer all about tricks, skill, and speed. Use your futuristic bike to chain together huge combos on tracks made of floating rails, but watch out: touch the rail of the wrong color and you’ll explode!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 and up (64-bit)

Processor: 1.4GHz processor

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GPU Supporting DX11

DirectX: Version 11

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی FutureGrind برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..