تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ هزار تن نفتا در بورس انرژی ایران عرضه می شود

انرژی

شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه کالاهای حلال ۵۰۲ پتروشیمی بیستون، گاز بوتان صنعتی، گاز پروپان صنعتی، گاز مایع صنعتی و هگزان پتروشیمی بندر امام و نفتای سبک پالایش نفت آبادان در رینگ داخلی و گاز مایع شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در آخرین روز کاری هفته نیز کالاهای آیزوریسایکل و نفتای سبک پالایش نفت بندرعباس در رینگ داخلی بازار فیزیکی عرضه شدند.

طی معاملات این روز ۲،۵۲۵ تن انواع فرآورده‌های هیدروکربوری به ارزش بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۷۵۹ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران  معامله شد.

همچننی در جریان معاملات روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ، در تابلوی قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر در نماد "سنفت ۹۸۲"، تعداد ۲۰ قرارداد به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیون ریال داد و ستد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ هزار تن نفتا در بورس انرژی ایران عرضه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..