تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران شریک اقتصادی و بازرگانی مهم چین

چین

ایران از مهمترین تولیدکنندگان نفت جهان است و صدور نفت ایران نقش مهمی در ثبات بازار جهانی انرژی دارد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، سخنگوی وزارت بازرگانی چین روز پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت در یک کنفرانس خبری در پکن اظهار داشت همکاری چین در زمینه های اقتصادی، بازرگانی و انرژی با ایران در چارچوب قوانین بین الملل مشروع است و باید از آن حمایت شود و به آن احترام گذاشت.

ژائو فِنگ (Gao Feng) سخنگوی وزارت بازرگانی چین گفت: «چین و ایران شرکای مهم اقتصادی و بازرگانی هستند. چین قطعاً مخالف اعمال تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران است.»

سخنگوی وزارت بازرگانی چین افزود رویکرد ما در قبال ایران مشابه بسیاری از کشورهای جامعه جهانی است.
وی تاکید کرد که ایران یکی از مهمترین تولید کنندگان نفت در جهان است و صدور نفت ایران نقش مهمی در ثبات بازار جهانی انرژی دارد. تحریم نفت ایران توسط آمریکا به شکلی اجتناب ناپذیر باعث آشفتگی بازار جهانی انرژی خواهد شد.
ژائو فِنگ افزود پکن به تلاش های خود برای برای حفاظت از حقوق مشروع و منافع شرکت های چینی ادامه خواهد داد. سخنگوی وزارت بازرگانی چین از آمریکا خواست تا رفتاری مسئولانه اتخاذ کند و نقشی سازنده داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران شریک اقتصادی و بازرگانی مهم چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..