تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهمنی: جام قهرمانی لیگ ایران، یکی از زیباترین جام‌ها در جهان است

حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی و فرهنگی سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آماده بودن ۳ جام قهرمانی برای هفته‌های پایانی لیگ هجدهم بیان کرد: همان طور که می‌دانید تا امروز سه تیم شانس قهرمانی دارند و به همین دلیل ۳ جام، ۳ سری مدال، ۳ سکوی قهرمانی و ... آماده کردیم تا هر تیمی که به قمرمانی می‌رسد، مراتب اهدای جام را انجام دهیم.

او افزود: اگر بازی‌های فردا (شنبه) طوری رقم بخورد که کماکان ۳ تیم شانس قهرمانی داشته باشند، در تهران، اصفهان و سه سکوی قهرمانی، سه جام و سه سری مدال آماده می‌کنیم و به هر تیمی که قهرمان شد، خواهیم داد. تا هفته‌های گذشته هم پیش بینی کرده بودیم که پدیده هم شانس قهرمانی دارد و چهار جام آ‌ماده کردیم و آمادگی کامل داشتیم، اما درحال حاضر هر تیمی که در هفته آ‌خر قهرمان شد جام را به او بدهیم.

بهمنی ادامه داد: این جام بسیار زیبا است و المانی از سربازان و... دارد. آرم خلیج فارس را در درون این جام است و در کل جام بسیار زیبایی محسوب می‌شود و فکر می‌کنم یکی از زیباترین جام‌های دنیا است که مدال آن هم المانی از خلیج فارس است. امیدواریم در هفته پایانی بتوانیم مراسم خوبی را برگزار کنیم و جام را نیز به تیم قهرمان بدهیم.

بهمنی: جام قهرمانی لیگ ایران، یکی از زیباترین جام‌ها در جهان است

مدیر روابط عمومی و فرهنگی سازمان لیگ در مورد فینال جام حذفی گفت: دیدار سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی باقی مانده و منتظر نتیجه این دیدار هستیم تا میزبان فینال جام حذفی را اعلام کنیم. چند شهر در نظر گرفته شده که با توجه به نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان، میزبان فینال را مشخص خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: اگر قهرمان هم در هفته بیست و نهم لیگ برتر مشخص شود، جام را اهدا نمی‌کنیم و پس از پایان لیگ جام قهرمانی را به تیم قهرمان خواهیم داد.

انتهای پیام/

اظهارات بهمنی درباره اهدای جام قهرمانی لیگ هجدهم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهمنی: جام قهرمانی لیگ ایران، یکی از زیباترین جام‌ها در جهان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..