تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از هفت میلیارد ریال زکات در گناباد جمع آوری شد

بیش از هفت میلیارد ریال زکات در گناباد جمع آوری شد به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  هادی آریان نژاد دبیر شورای زکات گناباد در نشست شورای زکات گناباد گفت:از این مبلغ سه میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی و چهار میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برای کمک به محرومان و ایتام شامل تامین جهیزیه، آزادی زندانیان نیازمند و امثال آن هزینه شد.


وی تصریح کرد: طبق برنامه ابلاغی سال جاری جمع آوری هشت میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال زکات در گناباد در نظر گرفته شده که پنج میلیارد ریال آن باید برای کمک به محرومان و ایتام و سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی هزینه شود.


حجت الاسلام حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد نیز در این نشست گفت: مردم این شهرستان با وجود خشکسالی‌ها و کمبود بارش‌ها طی سنوات گذشته مشارکت خوبی در انجام کار‌های انسان دوستانه مانند پرداخت زکات، حمایت از محرومان و آسیب دیدگان سیل داشته اند.


وی ادامه داد: با توجه به حجم بارندگی و دستاورد‌های آن در بخش‌های مختلف به خصوص کشاورزی مشارکت مردم گناباد در پرداخت زکات طی سال جاری افزایش یابد.


حامد قربانی فرماندار گناباد نیز در این نشست با اشاره به دستاور‌دهای پرداخت زکات و ظرفیت‌های این شهرستان در این زمینه خواستار هم افزایی و استفاده بیشتر از توان بخش‌های مختلف در این زمینه شد.


گندم، جو، خرما، کشمش، طلا، نقره، شتر، گاو و گوسفند مشمول پرداخت زکات هستند.


شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام// ز.م

پرداخت بیش از هفت میلیارد زکات در گناباد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از هفت میلیارد ریال زکات در گناباد جمع آوری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..