تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید بیش از ۷۷۹۵۰ میلیارد ریال اوراق بهادار در بورس

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، به نقل از روابط عمومی بورس تهران در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۸ ، شاخص کل با ۸۷۶۵ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۱۱۳۴۴ واحد رسید.

شاخص بازار اول با ۵۷۲۹ واحد کاهش به رقم ۱۵۹۶۱۱ واحد رسید و شاخص بازار دوم با ۲۰۸۲۶ واحد کاهش عدد ۴۰۲ هزار و ۴۳۱ واحد را تجربه کرد و به این ترتیب شاخص بازار اول ۳.۴۷ و شاخص بازار دوم  هر دو با ۴.۹۲ درصد کاهش نسبت به هفته قبل همراه شدند.

در ۵ روز کاری  این هفته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۷۷۹۵۱ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل یک درصد افزایش داشت.

در ضمن تعداد ۳۰۴۴۱ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از یک میلیون و ۸۶۴ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت. تعداد اوراق معامله شده ۱۱ درصد افزایش و دفعات معاملات ۱۱ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.

این درحالی است که  تعداد ۳۱۴ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۳۴۱۱ میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب با ۹ درصد و ۸ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید بیش از ۷۷۹۵۰ میلیارد ریال اوراق بهادار در بورس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..