تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه بازی ارسنال و والنسیا 20 اردیبهشت

تیم فوتبال آرسنال با پیروزی در دو مسابقه در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل والنسیا پیروز شد و به فینال رسید.

به گزارش شمانیوز به نقل از فارس، مسابقات برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با برگزاری دو مسابقه بین تیم‌های والنسیا و آرسنال در اسپانیا و مصاف تیم‌های چلسی و فرانکفورت در انگلیس پیگیری شد و در پایان تیم‌های آرسنال و چلسی به فینال رسیدند.

نتیجه بازی ارسنال و والنسیا 20 اردیبهشت
والنسیا که در مسابقه رفت با نتیجه ۳ بر یک مقابل آرسنال مغلوب شده بود، این بار در خانه امیدوار بود کامبک طلایی در ورزشگاه خانگی مقابل توپچی‌های لندنی بزند، اما در این مسابقه نیز آرسنال با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و در مجموع با برتری ۷ بر ۳ راهی فینال شد.

*چلسی و فرانکفورت دیگر مسابقه را برگزار کردند. مسابقه رفت دو تیم در آلمان با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و حالا مردان استمفوردبریج برای فینالست شدن دنبال پیروزی خانگی بودند.

مسابقه چلسی و فرانکفورت در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی یک بر یک در لندن به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی تیم چلسی با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید تا فینال لیگ اروپا با مصاف تیم‌های چلسی و آرسنال کاملا انگلیسی برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه بازی ارسنال و والنسیا 20 اردیبهشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..