تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلایل عدم ساخت نسخه بعدی عنوان Until Dawn

دلایل عدم ساخت نسخه بعدی عنوان Until Dawnبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Supermassive یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی انگلستانی است که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۸ آغاز کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۵ عنوان پر طرفدار Until Dawn  را روانه بازار کرد که به ذلیل داشتن داستان و گرافیک جذاب ، نظر گیمرهای کنسول PS4 را جلب کرد. این عنوان که در سبک ترسناک ساخته شده است روایتگر زندگی چند جوان است که گیمر باید به جای آن‌ها تصمیم‌گیری و برای زنده ماندن  آن‌ها تلاش کند. در این عنوان هشت شخصیت وجود دارد که برای تفریح به کلبه‌ای که در جنگلی دور افتاده است سفر می‌کنند و اتفاقات بسیار بدی در طول این سفر برایشان می‌افتد. در این عنوان کاربر اجازه تصمیم گیری روی تمامی فعالیت‌های کاراکترهای بازی را دارد و می‌تواند با تصمیم‌گیری‌های دقیق و درست خود جان همه را حفظ و یا همه را به کشتن دهد.

عنوان Until Dawn در سال ۲۰۱۵ برای کنسول PS4، عرضه شد که توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. شرکت سازنده این عنوان، اعلام کرد ما برای ساخت عنوان Until Dawn 2 برنامه‌ و ایده‌های بسیار خوبی داشتیم اما هرگز نتوانستیم به این اهداف برسیم بنابراین ساخت این عنوان را کنار گذاشتیم و در حال ساخت مجموعه The Dark Pictures هستیم.

مدیر عامل شرکت Supermassive در گفت‌وگو با وب سایت Game Informer از دلایل عدم ساخت عنوان Until Dawn 2 حرف زد. در این گفت و و اعلام شد: یکی از دلایلی که ما دست به ساخت مجموعه The Dark Pictures زدیم، علاقه‌ی طرفداران به این سبک از بازی‌های شرکت ما بود و شرکت ما تصمیم گرفت عنوانی را بسازد که مراحل آماده‌سازی آن سریع‌تر طی شود.

دلایل عدم ساخت نسخه بعدی عنوان Until Dawn

تهیه کننده عنوان Until Dawn نیز اعلام کرد: یکی دیگز ار دلایلی که شرکت Supermassive را از ساخت نسخه دوم عنوان Until Dawn منصرف کرد، عدم آگاهی از زنده ماندن شخصیت‌های در این عنوان بود. چرا که مشخص نیست هر گیمر در طول بازی تصمیم به زنده ماندن کدام شخصیت گرفته است. 

در نهایت نمی‌توان به ساخت عنوان Until Dawn 2 امیدوار بود باید منتظر عرضه عنوان The Dark Pictures:Man of Medan بود که قرار است در سال ۲۰۱۹ برای کنسول PS4 ، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود.

بیشتر بخوانید: به زودی اطلاعات جدیدی از عنوان The Last of Us 2 منتشر می‌شود

انتهای پیام/

نسخه بعدی عنوان Until Dawn ساخته نخواهد شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلایل عدم ساخت نسخه بعدی عنوان Until Dawn»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..