تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم ایجاد شبکه توزیع رسمی جهت ارایه کالاهای اساسی در شرایط بحرانی

زاهدی گفت: 34 درصد منابع بانکی در اختیار بخش خصوصی است و همچنین باید سامانه یا شبکه توزیع رسمی جهت ارایه کالاهای اساسی در شرایط بحرانی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه گارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: شرایط کشور ویژه است و با توجه به جنگ اقتصادی موجود، ما همچنان با همان قوانین و مقررات گذشته نمی توانیم از این شرایط عبور کنیم.

وی گفت: بروکراسی ما زمانبر و پیچیده است. در بحث شعاع 120 کیومتر برای استان مشکلاتی وجود دارد و در طول چهل سال به عنوان عرف، شعالع زمینی را مدنظر گرفته اند. ضمن اینکه این تبعیضی در حق استان است و این امر مردم را دچار مشکل کرده است.

استاندار قزوین اظهار کرد: یکسری مقررات غیرقابل اجرا در کشور وجود دارد و باید تغییرات و اصلاحاتی شود تا قابل اجرا شوند که تصمیمات در خصوص ارز یکی از این امور است.

وی افزود: ما قوانین زیادی در کشور داریم. در حالیکه بسیاری از آنها را می توان افقط از طریق یک دستگاه خاص انجام داد. اما پراکندگی این قوانین در دستگاههای مختلف زمانبر و مشکل ساز است.

زاهدی عنوان کرد: در بحث اختیارات بانکها، رویکرد نظام بانکی به سمت سرمایه در گردش است. در شرایط فعلی 66 درصد تسهیلات پرداختی، بعنوان سرمایه در گردش استفاده می شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: 34 درصد منابع بانکی در اختیار منابع خصوصی است و همچنین باید سامانه یا شبکه توزیع رسمی جهت ارایه کالاهای اساسی در شرایط بحرانی ایجاد شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم ایجاد شبکه توزیع رسمی جهت ارایه کالاهای اساسی در شرایط بحرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..