تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پامپئو به گرینلند هم نرفت، به واشنگتن برگشت

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از لغو سفر پامپئو به گرینلند که قرار بود امروز (پنجشنبه) انجام شود، خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مورگان اورتگوس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: لازم بود مایک پامپئو امروز در واشنگتن باشد به همین دلیل سفر به گریلند به تعویق افتاد. امیدواریم بزودی سفر به گریلند در زمانی مناسب صورت گیرد.

وی همچنین از ایجاد یک دفتر دائم وزارت خارجه در گریلند خبر داد و گفت: پامپئو خوشحال است که اعلام کند آمریکا در نظر دارد پس از 6 دهه نمایندگی دائمیدر گریلند افتتاح کند و ما با کنگره و دولت دانمارک برای هر چه سریعتر روی دادن این اتفاق همکاری می‌کنیم.  
قرار بود پامئو نهم مه با نخست وزیر ، وزیران خارجه دانمارک و گریلند دیدار کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پامپئو به گرینلند هم نرفت، به واشنگتن برگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..