تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معمای بشار رسن؛ جدایی از پرسپولیس در پایان فصل!

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس در بازی این تیم برابر پاختاکور به میدان نرفت تا مشخص شود که پایان فصل قرمز پوشان را ترک خواهد کرد

معمای عجیب در مورد بشار رسن

هافبک عراقی و ملی پوش پرسپولیس تا قبل از دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان، در تمرینات مختلف جزو بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی به شمار می‌رفت اما در شب بازی به یکباره به یک نیمکت نشین تبدیل شد و شانس بازی را از دست داد. او حتی نتوانست به عنوان یار تعویضی به زمین برود و معلوم نیست چه دلایلی وجود داشت که برانکو ترجیح داد به این بازیکن حتی برای یک دقیقه هم بازی ندهد.

جدا از آنکه بشار حضور در ترکیب ۱۱ نفره را از دست داد بین سه تعویض برانکو نیز جایی نداشت؛ سرمربی کروات پرسپولیس از ماریو بودیمیر، شایان مصلح و مهدی ترابی به عنوان بازیکنان تعویضی خود سود برد و این در حالی است که بشار رسن در بازی‌های گذشته جزو ستاره‌های پرسپولیس به شمار می رود و از معدود یاران تیم بود که افت چندانی نداشت آن هم در تیمی که اکثر بازیکنان اش دچار افت روحی و بدنی شدند.

با این حال مشخص نیست دلیل نیمکت نشینی در چنین بازی مهمی چه بود. اولین گمانه زنی ها در خصوص این اتفاق به اخبار جدید پیرامون این بازیکن برمی‌گردد. بشار طبق گفته برانکو ایوانکوویچ قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد و در پایان فصل می‌تواند باشگاه سرخپوش پایتخت را رها کرده و به پیشنهادات دیگری که دارد، پاسخ مثبت دهد.

البته ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از مذاکرات مفصلی که با مدیر برنامه‌های این بازیکن داشت، به هواداران اطمینان داد که بشار را برای فصل آینده نیز حفظ خواهد کرد و حتی به صورت نمادین، قراردادی با این بازیکن به امضا رسید اما آن طور که کادر فنی سرخپوشان اعتقاد دارند، قرار نیست بشار در پرسپولیس بماند و او به زودی و در پایان فصل، کمپ سرخپوشان را ترک می کند با این حساب، احتمالاً بین ماجرای جدایی احتمالی بشار و نیمکت نشینی در دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان ارتباط مستقیمی وجود دارد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معمای بشار رسن؛ جدایی از پرسپولیس در پایان فصل!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..