تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با حافظه پرسرعت پلی استیشن 5 صفحه بارگذاری به تاریخ خواهد پیوست

اواخر فروردین ماه بود که سونی بالاخره اولین جزئیات رسمی از سخت افزار پلی استیشن 5 را به صورت عمومی منتشر کرد. یکی از مواردی که توجه بسیاری را به خود جلب کرد، استفاده از حافظه‌های SSD بود که در بررسی‌های انجام شده، عملکردی 19 برابر سریع تر از حافظه‌های معمولی دارند.

برای مثال، صفحه بارگذاری Fast Travel بازی Spider-Man در حدود 15 ثانیه به طول می‌انجامد اما استفاده از حافظه SSD این رقم را به 0.8 ثانیه کاهش داده است. اگرچه هیچ صحبت رسمی در این باره به میان نیامده است اما می‌توان احتمال داد بازی‌هایی که اساساً برای پلی استیشن 5 ساخته می‌شوند، سرعت بارگذاری بیشتری خواهند داشت.

سخنگوی سونی در شماره‌ اخیر (162) مجله رسمی پلی استیشن به صحبت درباره حافظه SSD به کار رفته در پلی استیشن 5 و اهدافی که آن‌ها دنبال می‌کنند پرداخت. او در این باره گفت: «حافظه فوق العاده سریع SSD کلیدی برای ورود به نسل بعد است. هدف ما این است که صفحه‌های بارگذاری به تاریخ بپیوندند و سازندگان بتوانند تجربه‌ای منحصر بفرد تولید کنند.»

پلی استیشن 5

اولین تصویر احتمالی از کنترلر پلی استیشن 5

حال باید منتظر و ماند دید که سونی می‌تواند صفحه‌های بارگذاری را برای همیشه از بازی‌های ویدئویی حذف کند؟ با در نظر گرفتن تاثیری که حافظه SSD پلی استیشن 5 روی بازی Spider-Man داشت، این اتفاق چندان دور از دسترس نیست. با اینحال، حتی اگر سونی نتواند به طور کامل به هدف خود دست نیابد، کاهش مدت زمان بارگذاری می‌تواند اتفاق بسیار خوشایندی برای گیمرها باشد.

اگرچه سازندگان بازی‌های ویدئویی در سال اخیر از لحاظ فنی بسیار پیشرفت کرده‌اند اما همچنان عناوینی وجود دارند که مدت زمان بارگذاری‌های آن‌ها بسیار بالاست. برای مثال، می‌توان به دو بازی Anthem و Fallout 76 اشاره کرد.

سونی چندی پیش با برگزاری یک کنفرانس مالی، به طور رسمی اعلام کرد میزان فروش پلی استیشن 4 به مرز ۹۷ میلیون واحد رسید. این شرکت همچنین اضافه کرد پلی استیشن 5 طی 12 ماه آینده عرضه نمی‌شود. بنابراین، تا اوایل سال 2020 خبری از جدیدترین کنسول سونی نخواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با حافظه پرسرعت پلی استیشن 5 صفحه بارگذاری به تاریخ خواهد پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..