تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در سنندج

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرکوت نجفی از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ایام ماه پرخیر و برکت رمضان در نگارخانه شهرداری سنندج خبر داد، و گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن فرصت مناسبی برای تزکیه روح و ارتباط با ذات اقدس الهی است.

وی افزود: تلاوت قرآن در ماه رمضان، موجب ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انس بیشتر با این کتاب آسمانی و نهادینه سازی سنت ختم قرآن کریم در میان شهروندان به ویژه جوانان در این ماه پرفضیلت است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج، عنوان کرد: این مراسم هر روز در ایام ماه مبارک از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۲ در نگارخانه شهرداری سنندج جنب پارک شهدا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:در این مراسم عبدالقدوس حسینی، شاکر ملکی، صدیق محمدی و فواد زمانی در این مراسم به تلاوت قرآن می‌پردازند.

انتهای پیام/م

مراسم جزء خوانی قرآن کریم (بهار رحمت) در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..