تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Brief Battles برای کامپیوتر – نسخه CODEX

اگر از علاقه مندان سبک اکشن بیت دم آپ هستید می توانید بازی Brief Battles را با المان های سریع و جذابش تجربه کنی و لذت ببرید. محیط بازی از عناصر پر پیچ و تابی تشکیل شده است و می توانید نبردهایی را تجربه کنید که مهمترین مشخصه آنها خنده دار بودنشان است. در این بازی شما می توانید مناظر جذابی را مشاهده کنید و برای جوایز تقلا کنید. یقینا باید تلاش کنید که بهترین هستید و برای رسیدن به این منظور هم تا می توانیدخود و لباس های تانرا ارتقا دهید. بازی به صورت کلاسیک چندنفره هم دنبال می شود و می توانید قدتمندترین شخصیت های بازی را به صفحه آن اضافه کنید. نبردها در بخش چندنفره چالش برانگیز هستند و می توانند تا ساعت ها شما را سرگرم کنند.مهارت های خود را تست کنید و سعی کنید که قفسه های مختلف را برای دریافت جوایز بیشتر بدست آورید. این جوایز از لباس های فوق العاده تا سلاح های جدید را شامل می شود.

Brief Battles PC-CODEX

دانلود-بازی-Brief-Battles

در بازی Brief Battles می توانید ۵۰ نبرد منحصر به فرد را تجربه کنید و گرافیک دو و نیم بعدی را نظاره کنید. پنج منطقه برای بازی طراحی شده است که هرکدام خصلت خاص خودشان را دارند. برخی از دشمنان دارای نیروهای شعله ور هستند و رحمی در مقابله با شما از خودشان نشان نمی دهند. بازی از شش شخصیت جذاب هم تشکیل شده است که هرکدام را می توانید با یک دوست تجربه کنید. بازی از کنترلر هم پشتیبانی می کند و یک اثر جذاب برای دورهمی ها خواهد بود. اما بیشتر این گرافیک عالی است که شما را مجذوب خودش می کند و یقینا قدم زدن در محیط های تیره و تاری که المان های روشن آن را پرنور کرده اند، بسیار جذاب است. گیم پلی هم سعی کرده است که جذابیت بازی را حفظ کند و روان باشد.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Brief-Battles اسکرین-شات-بازی-Brief-Battles اسکرین-شات-بازی-Brief-Battles اسکرین-شات-بازی-Brief-Battles اسکرین-شات-بازی-Brief-Battles اسکرین-شات-بازی-Brief-Battles info

May your butt reign supreme! Brief Battles brings butt-em-up action to your screen in a party game with a cheeky twist: It’s all about the undies! Start hilarious battles with nothing but your buns to slam and squish those in your sights. Scramble to grab super-powered undies to embrace the power of the butt and gain an underwear-fueled edge over your friends, as you strive to prove who has the mightiest buns.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: Core i3 2.4 Ghz or equivalent multi-core processor

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 470 GTX or AMD Radeon 6870 HD series card or higher

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Additional Notes: Controllers required for multiplayer and co-op gameplay. Solo gameplay is best with a controller.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Core i5 2.8 Ghz or equivalent multi-core processor

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 equivalent DX11 GPU series card or higher

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Additional Notes: Controllers required for multiplayer and co-op gameplay. Solo gameplay is best with a controller.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Brief Battles برای کامپیوتر – نسخه CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..