تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Ultrawings FLAT برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

علاقه مندان به سری بازی Ultrawings FLAT می توانند این اثر را به صورت غیرVR تجربه کنند و به شهر زیبای آن سفر کنند. شما در این بازی هواپیمایی را در اختیار دارید که برای انجام دادن ماموریت ها به شما سپرده شده است. این ماموریت ها هرکدام در جهان بازی رخ می دهند و سفرهای چندی هم به جزایر خواهید داشت. این نسخه از بازی برای کسانی است که علاقه ای به VR ندارند و می خواهند در ریتم ساده ای این اثر را تجربه کنند. از ویژگی های کلیدی بازی می توان به ۴ جزیره منحصربه فرد اشاره کرد که ماموریت ها در آن رخ می دهند و هرکدام طراحی بسیار زیبا و عالی دارند. انواع گیم پلی را در این اثر تجربه خواهید کرد و قرار نیست که با یک اثر تکراری روبرو شوید. از ضربه های محکم و ناگهانی گرفته تا فرود های سهمگین انتظار شما را می کشند و باید مهارت خود را در کنترل این هواپیماها به خوبی نشان دهید.

Ultrawings FLAT PC-SKIDROW

آپدیت بازی Update v03052019-SKIDROW اضافه شد

دانلود-بازی-Ultrawings-FLAT

بازی Ultrawings FLAT را می توان یک شبیه ساز جمع و جور دانست که نهایت سرگرمی را به بازیکنان هدیه می دهد و به ساده ترین شکل ممکن می تواند اطلاعات فضایی و هوایی را به شما بدهد. برای این بازی از Saitek های شبیه سازی بهره گرفته شده است تا لذت کنترل آن به بازیکنان داده شود. از ترکیب رنگی برای طراحی شهرها به خوبی استفاده شده است و ماموریت زندگی و پویایی را از اسمان می توانیم نظاره کنیم. در حین بازی می توانید به راهنماهای صوتی هواپیما هم گوش دهید و سعی کنید که کنترل و سرعت هواپیماها را حفظ کنید. می توانید زاویه دید دوربین را از کابین قرار دهید و تجربه ترسناک و واقعی تری از کنترل یک هواپیما را داشته باشید. ماموریت ها ساده هستند و قرار نیست که زیاد شما را به دردسر بیاندازند.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Ultrawings-FLAT اسکرین-شات-بازی-Ultrawings-FLAT اسکرین-شات-بازی-Ultrawings-FLAT اسکرین-شات-بازی-Ultrawings-FLAT اسکرین-شات-بازی-Ultrawings-FLAT اسکرین-شات-بازی-Ultrawings-FLAT info

Ultrawings FLAT is the non-VR version of the popular flight game where you pilot multiple aircraft to complete a variety of missions across an island-themed world. This is the version of the game for those that either A) have weak stomachs or B) do not have VR.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core2 Duo or better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel Integrated GPU or better

Storage: 2 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Ultrawings FLAT برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..