تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای رفع تشنگی در ماه رمضان چه بخوریم؟/ مواد غذایی که تشنگی شما را از بین می‌برند

برخی از میوه‌ها و سبزیجات که می‌توانند در وعده غذایی سحر استفاده شود به جلوگیری از تشنه شدن منجر شدi و روزه داری را برای شما راحت می‌کند؛ در اینجا به معرفی برخی از میوه‌ و سبزی‌هایی که مانع تشنه شدن شما در طول روز می‌شوند، می‌پردازیم.

خیار

این میوه بیشترین میزان آب را در خود جای داده و ۹۵ درصد آن از آب تشکیل شده، همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین E بسیار مناسب است و می‌تواند جایگزین آب در طول روز شود.

برای رفع تشنگی در ماه رمضان چه بخوریم؟ / مواد غذایی که تشنگی شمارا از بین می‌برند کرفس

این سبزی میزانی قابل توجه از آب را در خود جای داده و  سرشار از ویتامین‌های A، C و K است؛ شما می‌توانید کرفس را به‌صورت خام در سالاد یا انواع ساندویچ ها مصرف کنید.

برای رفع تشنگی در ماه رمضان چه بخوریم؟ / مواد غذایی که تشنگی شمارا از بین می‌برند تربچه

همه ما همراه با غذای خود از سبزی‌ها استفاده می‌کنیم؛ البته تربچه که در سبزی خوردن وجود دارد برای رفع تشنگی و جایگزین شدن آب بسیار مناسب است، شما می‌توانید علاوه بر سبزی خوردن تربچه را در سالاد هم به کار ببرید.

برای رفع تشنگی در ماه رمضان چه بخوریم؟ / مواد غذایی که تشنگی شمارا از بین می‌برند گوجه

گوجه در بیشتر سالادها و انواع غذا‌ها جا می‌گیرد؛ باید بدانیم این میوه میزان بسیار زیادی آب دارد و ۹۴ درصد آن را آب تشکیل داده است و در طول روز مانع از تشنته شدن شما می‌شود.

برای رفع تشنگی در ماه رمضان چه بخوریم؟ / مواد غذایی که تشنگی شمارا از بین می‌برند اسفناج

این سبزی خوشنرگ و خوش بو ۹۲ درصد آب درون خود دارد و همچنین در کنار آن منبع کاملی برای تامین انواع ویتامین‌هاست؛ شما می‌توانید از اسفناج ویتامین B و آنتی اکسیدان دریافت کنید و نگران سرطان نباشید.

برای رفع تشنگی در ماه رمضان چه بخوریم؟ / مواد غذایی که تشنگی شمارا از بین می‌برند میوه‌های خوشرنگ

همه ما می‌دانیم که میوه‌ها از آب بسیاری تشکیل شده‌اند میوه‌هایی مانند هندوانه، طالبی، گریپ فروت، پرتغال، توت فرنگی و بسیاری میوه‌های دیگر می‌توانند درصد قابل توجهی از تشنگی را در طول روز برطرف کنند.


برای رفع تشنگی در ماه رمضان چه بخوریم؟ / مواد غذایی که تشنگی شمارا از بین می‌برند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای رفع تشنگی در ماه رمضان چه بخوریم؟/ مواد غذایی که تشنگی شما را از بین می‌برند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..