تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه‌های جدید⁧ هاتگرام⁩ و ⁧ تلگرام طلایی⁩ بار دیگر از گوگل پلی حذف شدند! +تصویر

نسخه‌های جدید⁧ هاتگرام⁩ و ⁧ تلگرام طلایی⁩ بار دیگر از گوگل پلی حذف شدند! +تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل پلی نسخه های جدید تلگرام طلایی و هاتگرام را بار دیگر از فهرست برنامه های خود حذف کرد. پیش از این دو اپلیکیشن هاتگرام و تلگرام طلایی که توسط گوگل متهم به جاسوسی شده بودند ، اعلام کردند تغییرات مد نظر گوگل را انجام داده و به گوگل پلی بازگشته‌ اند.

گفتنی است چند هفته پیش  کاربران ایرانی پیامی را از گوگل دریافت کردند مبنی بر اینکه تلگرام طلایی و هاتگرام فاقد امنیت و ناقض حریم خصوصی هستند و فردای آن روز  گوگل پلی در اقدامی عجیب و خارج از چهارچوب  با ادعای ناامن و مخرب بودن  تلگرام طلایی و هاتگرام، این نرم‌افزار را از روی موبایل‌های اندرویدی حذف کرد.

در ادامه تصویری از حذف این دو اپیلیکشن از گوگل پلی را مشاهده می کنید.

نسخه‌های جدید⁧ هاتگرام⁩ و ⁧ تلگرام طلایی⁩ بار دیگر از گوگل پلی حذف شدند! +تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه‌های جدید⁧ هاتگرام⁩ و ⁧ تلگرام طلایی⁩ بار دیگر از گوگل پلی حذف شدند! +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..