تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار ۲۲۵ مبلغ دینی در خراسان رضوی

استقرار مبلغان دینی در خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محمدجواد سجادی نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: سه گروه جهادی روحانی از استان قم برای فعالیت‌های فرهنگی و دینی به شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان‌ها اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسب برای ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی است افزود: مبلغان در برنامه‌های این ماه به موضوع رونق تولید و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه‌ای دارند.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: برگزاری دوره‌های قرائت و تفسیر قرآن کریم، بیان احکام دینی و رفع شبهات دینی، حل مشکلات خانوادگی و مشکلات روستا و برگزاری نماز جماعت از جمله برنامه‌های فرهنگی مبلغان در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام //ف . ک

استقرار ۲۲۵مبلغ دینی در غرب خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار ۲۲۵ مبلغ دینی در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..