تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذب ۶۰ درصدی از اعتبارات برای طرح‌های آبخیزداری گلستان


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  لطفی معاون فنی و آبخیزداری منابع طبیعی و ابخیزداری گلستان گفت: در سیل اخیر کارایی و اثرگذاری سازه‌های آبخیزداری مشخص شد و اگر در بالادست این سازه‌ها وجود نداشت خسارت‌های سیلاب بیش از این میزان بود.

وی با اشاره به برخی از طرح‌های آبخیزداری در استان که از محل صندوق توسعه ملی در حال اجرا است، گفت: در شهرستان بندرگز دو پروژه سازه سنگی ملاتی برای کنترل سیلاب و سه مورد کف‌بند بوده از محل اعتبارات این صندوق اجرا شده است.

لطفی گفت: در گرگان نیز سازه سنگی ملاتی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تکمیل است. در عین حال احداث کل سازه‌های کنترل سیل و رسوب از قبیل سازه‌های سنگ ملات و گابیون در منطقه شاهکوه گرگان به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: در شهرستان رامیان سه طرح سازه سنگ و ملاتی بوده که همگی آن به اتمام رسیدو حدود یک‌هزار و ۲۰۰ مترمکعب سازه گابیونی نیز در مراحل پایانی قرار دارد.


وی گفت: در شهرستان آزادشهر یک سازه سنگ و ملات احداث شده که با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همچنین دو مورد سازه بندخاکی نیز در روستای ماسان کوپ شهرستان گنبدکاووس به اتمام رسید.

لطفی ادامه داد: در شهرستان مینودشت چهار سازه سنگی ملاتی به اتمام رسید و حدود یک‌هزار مترمکعب عملیات گابیونی نیز در حوزه چهل‌چای تکمیل شد؛ و ۲۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای فعالیت‌های آبخیزداری به تصویب رسید که سهم استان گلستان از این اعتبارات ۱۶ میلیارد و ۲۲۹ میلیون بوده است.

معاون فنی و آبخیزداری اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: بیش از ۶۰ درصد اعتبارات صندوق توسعه ملی در استان جذب شده است و مانده آن نیز تا پایان سال مالی اختصاص خواهد یافت.


انتهای پیام /گ

جذب اعتبار برای طرح های آبخیزداری گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذب ۶۰ درصدی از اعتبارات برای طرح‌های آبخیزداری گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..