تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه کالاهای ویژه م&#15

ساعت: 14:39 منتشر شده در مورخ: 1398/02/19 شناسه خبر: 1484236

عرضه کالاهای ویژه ماه مبارک رمضان در غرفه‌های تعاون روستایی نمایشگاه ضیافت رمضان قزوین آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ نمایشگاه ضیافت رمضان با هدف تامین مایحتاج عمومی و تامین کالاهای اساسی شهروندان قزوینی در این ماه مبارک گشایش یافت.

در این راستا غرفه سازمان تعاون روستایی استان و اتحادیه تعاون روستایی استان در نمایشگاه ضیافت رمضان قزوین حضور فعال و چشمگیری دارند.

در این غرفه‌ها محصولاتی شامل خرما بم کرمان، خرما کبکاب بوشهر، برنج درجه یک هاشمی، برنج درجه یک الموت، سیب زمینی و پیاز جیرفت عرضه می‌شود.

در این نمایشگاه بیش از 120مشارکت کننده از استان‌های قزوین، گلستان، تهران، یزد، خراسان، مازندران، البرز، زنجان، کرمانشاه و همدان محصولات خود را عرضه کرده اند.

بیشتر محصولات بین 10 تا 15 درصد ارزان تر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 22 اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برای بازدید شهروندان برپا خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه کالاهای ویژه م&#15»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..