تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به وزیر جهادکشاورزی و مسئولان استانی در خصوص قیمت سیر هشدار می‌دهم/ دولت برای قطع دست دلالان بازار سیر وارد شود

ساعت: 15:09 منتشر شده در مورخ: 1398/02/19 شناسه خبر: 1484253

عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با هشدار به وزیر جهادکشاورزی و مسئولان استانی در خصوص پایین بودن قیمت سیر گفت: قیمت فعلی سیر برای کشاورزان صرفه اقتصادی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وقفچی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص وضعیت قیمت سیر و پایین بودن قیمت این محصول که برای کشاورزان صرفه اقتصادی ندارد اظهار کرد: از مسئولان استانی انتظار می‌رود با جدیت تمام نسبت به حل این مشکل وارد شوند.

وی تصریح کرد: قیمت پایین سیر به ضرر کشاورزان بوده و هزینه کاشت و برداشت این محصول برای کشاورزان صرفه اقتصادی ندارد.

عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از پیگیری حل این مشکل سیرکاران خبرداد و افزود: این مشکل را از طریق تعاون روستایی استان و کشور پیگیر هستم و مقرر شده از امروز و نهایتا از فردا خرید این محصول را آغاز کنند.

وی در مورد حضور واسطه‌ها و دلالان در بازار سیر بیان کرد: برای اینکه دست واسطه‌ها و دلالان را از بازار سیر قطع کنیم ورود دولت به این مشکل ضروری است.

وقفچی افزود: دولت باید به این موضوع وارد شده و از فرصت موجود به نفع خود و مردم استفاده کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به وزیر جهادکشاورزی و مسئولان استانی در خصوص قیمت سیر هشدار می‌دهم/ دولت برای قطع دست دلالان بازار سیر وارد شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..